بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای تابستانی ۲۰۲۳

حتماً می دانید که قاره آسیا وسیع ترین و پرجمعیت ترین قاره جهان است که کشورهای مختلف با نژاد و فرهنگ های متفاوتی را در دل خود جای داده است .

مقصد همه افراد از نظر فرهنگی، تاریخی، طبیعت یکی نیست و هر فردی تمایل دارد بر اساس علاقه خودش کشوری را پیدا کند که نزدیک به ایده های شخصی خودش است.
کم کم داریم به فصل تابستان نزدیک می شویم, اگر میخواهید تجربه یک مسافرت عالی در خارج از ایران را داشته باشید باید حتماً قبل از شروع تعطیلات تابستانه برنامه ‌ریزی کنید.

با توجه به شرایط مالی ، نزدیک بودن ایران به کشور های تاریخی و هنری آسیایی و همچنین محبوب بودن  کشورهای آسیایی بین گردشگران می تواند بهترین انتخاب برای شما کشور های آسیایی باشد.

بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای تابستانی ۲۰۲۳ – با توجه به این که فصل تابستان فصل گرمی است تقریباً آب و هوای بسیاری از کشورهای آسیایی گرم و خشک است. با توجه به سلیقه خود می توانید  تابستان در سواحل زیبای اندونزی یا بالی باشید، و یا اگر میخواهید تابستان خود را در مراکز خرید بگذرانید کشور ترکیه یا دبی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
ما در این مقاله از ترکیه تا بالی همراه شما هستیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

جزیره بالی (اندونزی ) در فصل تابستان

بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای تابستانی ۲۰۲۳ – اگر در تابستان برنامه سفر به سواحل کشورهای آسیایی رادارید ، سفر به جزیره بالی می تواند بهترین انتخاب برای یک مسافرت عاشقانه و یا یک ماه عسل خاطره انگیز برای شما باشد. بالی در کشور اندونزی بین اقیانوس هند و آرام قرار دارد.

زبان این کشور اندونزی است ولی به دلیل توریست های زیادی که دارند به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند . پول رایج جزیره بالی روپیه اندونزی است، در حال حاضر هر روپیه معادل ۲۶۹/۲ ریال است. اختلاف ساعت جزیره بالی, چهار و نیم ساعت از تهران جلوتر است ، جزیره بالی با خط استوا فاصله کمی دارد و در کل آب و هوای آن گرم و مطلوب است.

اردیبهشت ماه و تا آخر تابستان بهترین زمان سفر به این جزیره است. متاسفانه چند سالی است که ایرانیان نمیتوانند به طور مستقیم به این کشور سفر کنند، به همین دلیل باید قبل از سفر خود به سفارت اندونزی در تهران بروید و درخواست ویزای توریستی بدهید، صدور این ویزا هفت تا  ده روزه کاری زمان می برد و تا سه ماه اعتبار دارد.

بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای تابستانی 2023

جزایر پرهنتیان (مالزی ) در فصل تابستان

تابستان بهترین فرصت برای سفر به مالزی و جزایر پرهنتیان است که از آب زلال، سواحل زیبا ،تماشای زیر دریا، با زیردریایی ، غواصی فوق العاده و فضای آرامش بخش از جزیره های بسیار محبوب هستند.
این جزیره در شمال شرقی مالزی قرار دارد جزیره پرهنتیان با فضای سرسبز سواحل شنی سفید و دریای آبی این مکان را به یک بهشت دریایی تبدیل کرده در این جزیره اثر تاریخی یا هنری خاصی وجود ندارد ولی سواحل بی نظیر و بسیار زیبایی دارد بهترین زمان برای سفر به این جزیره فصل بهار و تابستان است اگر شما خوش شانس باشید .

حتی می‌توانید لاکپشت های سبز بزرگ را در کنار ساحل ببینید.  راحت ترین راه برای سفر به این جزیره باید به پایتخت مالزی کوالالامپور سفر کنید و بعد با اتوبوس به جزیره بروید.

چین در فصل تابستان 

چین در شرق قاره آسیا قرار دارد با توجه به پیشرفت های بسیار زیادی که داشته است، در چند سال اخیر توریست های زیادی را به خود جذب کرده است. کشور چین به دلیل پهناور بودن آن شرایط آب و هوایی متفاوتی دارد، بنابراین کاملاً بستگی به آن دارد که در وسط تابستان در کدام قسمت چین هستید مثلا اگر در فصل تابستان در شهرهای جنوبی باران ها و طوفان های تابستانی بسیار شدیدی دارد که برای توریست‌ها و گردشگران در این شرایط بسیار سخت و دشوار است.

ولی در شهرهای شمالی در فصل تابستان بهترین زمان برای بازدید نواحی کوهستانی منطقه تبت و غیره می باشد. در تابستان که در پکن هوا گرم و مرطوب است به همین دلیل تور تابستانی به  مناطق سرسبز چین می روند.به این نکته توجه کنید برای سفر به چین شما نیاز به دریافت ویزای چین دارید.همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله همه چیز درباره چین ۲۰۲۳ تا بیشتر با کشور چین آشنا شوید.

 ترکیه در فصل تابستان

بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای تابستانی ۲۰۲۳ – ترکیه یکی از کشورهایی است که سالانه توریست های بسیار زیادی دارد ،زبان محلی آنها ترکیه استانبولی است ولی به علت داشتن توریست های بسیار زیادی که دارند به زبان فارسی ، انگلیسی نیز تسلط دارند واحد پول آنها لیر است، این کشور نیاز به ویزا ندارد و شما به راحتی با گرفتن بلیط می توانید به این کشور سفر کنید.
اگر قصد سفر به این کشور را دارید باید بدانید  در فصل بهار و پاییز هوای آن نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است. و در فصل تابستان  دمای هوا بین ۳۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد است.

پایتخت این کشور استانبول است که مقصد بسیاری از گردشگران است .به طور کلی هوا گرم و معتدل است و بیشتر در تورهای تفریحی کشتی در سواحل به سر می برند. شما می توانید بهترین روز های سفر تابستانی خود را در سواحل زیبای ترکیه بگذرانید و از مراکز خرید و بهترین برند های دنیا لذت ببرید.جهت سفر به ترکیه می توانید از تور استانبول راگناتریپ استفاده کنید.

بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای تابستانی 2023

دبی در فصل تابستان

تابستان های دبی بسیار گرم است و دما به ۵۰ درجه سانتیگراد میرسد کمتر کسی در  فصل تابستان به دبی مسافرت می کند ولی از این موضوع غافل نشویم که فصل تابستان فصل سفر به دبی بسیار ارزان است.
میانگین دما در فصل تابستان ۴۵ درجه سانتیگراد است از مردادماه تا آخر شهریور ماه گرمترین فصل سال دبی است و شب ها نیز که خورشید نیست خیلی خنک نیست ولی وقتی در فصل تابستان مسافرت می کنید لطفاً از پوشیدن لباس های پلاستیکی  خودداری کنید و حتماً  لباسهای نخی  همراه خود داشته باشید.راگناتریپ برگزار کننده تورهای دبی در تمامی فصول سال می باشد.

بهتر است قبل از سفر به دبی با قوانین سفر به دبی ۲۰۲۳ و همچنین ملزومات سفر به دبی آشنا شوید همجنین برای اینکه سفری برنامه ریزی شده به دبی داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که مقاله تفریحات دبی ۲۰۲۳ مطالعه کنید.

سفر تایلند

بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای تابستانی ۲۰۲۳ کشور تایلند در جنوب شرق آسیا است و اگر می خواهید به یک کشور از نظر زیبایی سفرکنید بهترین انتخاب شما می تواند این کشور باشد.تایلند امروزه به یکی از لوکس ترین کشور های جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است در این کشور مناظر طبیعی بسیار زیادی وجود دارد اما از نظر امنیت توریست ها بسیار ناراضی بودند پس بهتر است با خود پول زیادی به همراه نداشته باشید و یا در جای امن قرار دهید.

 

در این مقاله سعی بر این بود که به بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای تابستانی ۲۰۲۳ بپردازیم اگر میخواهید در تابستان به بهترین مقاصد گردشگری آسیا سفر کنید می توانید از طریق آژانس راگناتریپ با ما در ارتباط باشید و سفری اعجاب انگیز را تجربه کنید.

زنبیل خرید