Contact to us

وقت سفارت هلند

برای دریافت هر نوع ویزای هلند از جمله ویزای توریستی، تجاری و تحصیلی نیازمند مراجعه به سفارت هستیم که این امر خود نیز مستلزم تعیین وقت سفارت هلند است. ما در این مقاله در رابطه با اخذ وقت سفارت هلند اطلاعات لازم را به شما متقاضیان می‌دهیم.

وقت سفارت هلند

برای سفر به هلند نیازمند ویزای هلند و پیش از آن تعیین وقت سفارت هلند از سفارت این کشور هستید. بدون دریافت ویزا هلند که خود مستلزم دریافت وقت سفارت هلند است نمی‌توانید به این کشور زیبا و دیدنی سفر کنید.

در واقع اجازه ورود به کشور هلند فقط با دریافت ویزای هلند و پیش از آن دریافت وقت سفارت این کشور است. وقت سفارت در واقع وقت مصاحبه متقاضی با متخصصین سفارتخانه برای تایید صلاحیت شخص می باشد و شخص متقاضی باید در زمان تعیین شده به همراه مدارک کامل و آمادگی برای مصاحبه حضوری در سفارتخانه حاضر شود.

بهتر است پیش از مصاحبه اطلاعاتی از کشور هلند داشته باشید تا با مشکلات در زمان مصاحبه برخورد نکنید.

وقت سفارت هلند

انواع وقت سفارت هلند

وقت سفارت هلند به دو صورت فوری و عادی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وقت سفارت عادی هلند

اگر قصد دریافت ویزای توریستی هلند را دارید، دریافت وقت عادی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود که به شما این امکان را می‌دهد تا مدت زمان بیشتری را برای ‌آماده سازی مدارک داشته باشید.

وقت سفارت فوری هلند

همانطور که گفته شد وقت سفارت عادی برای زمانی مناسب است که برنامه خاصی برای سفر خود نداشته باشید. وقت فوری سفارت هم به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید و درخواست خود برای اخذ ویزای هلند را به سفارت ارائه دهید. وقت فوری سفارت زمانی کاربرد دارد که شما برنامه خاصی برای سفر داشته باشید. فرض کنید که قصد شرکت در یک همایش خاص را دارید در این صورت باید در تاریخ خاصی به سفارت مراجعه کنید تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید. به این نکته باید توجه کنید که هزینه وقت عادی سفارت هزینه کمتری از وقت فوری دارد.

شرایط دریافت ویزای هلند

شرایط اخذ ویزای هلند شامل شرایط شخصی مانند سن، تاهل و مدارک لازم برای ویزای هلند می‌باشد. زمانی اخذ ویزای هلند تضمینی می‌شود که شرایط شخص و مدارک وی کامل باشد. معمولاً اشخاص بالای ۳۰ سال که متاهل هستند از شانس اخذ ویزا بیشتری برخوردار هستند.

ویزای هلند به علت دارا بودن شرایط پناهندگی، جز سخت‌ترین ویزای کشورهای شینگن است.

برای گرفتن ویزای شینگن این کشور حتماً باید همه شرایط زیر را داشته باشید:

۱- ارائه تاریخچه سفر معتبر

برای گرفتن ویزای هلند شما حتماً باید دو ویزای شینگن در تاریخچه سفری خود داشته باشید که آخرین ویزای شنگن شما نباید برای بیشتر از یک سال گذشته باشد.

۲- ارائه دعوت نامه معتبر

دعوت نامه می‌تواند از سوی اعضای خانواده، یک دوست و یا شرکت باشد. توجه داشته باشید که شخص دعوت کننده حتماً باید شهروند هلند باشد و دعوتنامه ارسالی، باید در دفاتر شهرداری به تایید برسد.

۳- ارائه یک ویزای شینگن به همراه یک ویزای معتبر دیگر

تمامی ویزاها معتبر هستند، اما ویزای بعضی از کشورها، با توجه به شرایط سختی که دارند، معتبرتر از سایر ویزاها هستند. بهتر است برای ارائه یک ویزای معتبر قبل از اقدام برای ویزای هلند از تور اروپا استفاده کنید تا یک ویزای معتبر شینگن بتوانید ارائه دهید.

۴- گردش حساب و تمکن مالی

تمکن مالی ویزای هلند برای هر نفر، باید مبلغی بین ۲۰۰ میلیون تومان باشد. گردش حساب نیز، باید برای سه ماه آخر باشد. مبالغ ورودی و خروجی حساب ملاک نیست و فقط تعداد تراکنشات اهمیت دارد.

تکمیل کردن مدارک برای دریافت ویزا در زمان گرفتن وقت از سفارت هلند

یکی دیگر از موارد ضروری برای دریافت ویزا در زمان گرفتن وقت از سفارت، توجه به مدارک مورد نیاز برای هر نوع ویزا می‌باشد برای اینکه مراحل اخذ ویزای شما دچار مشکل نشود و شما بتوانید به راحتی ویزای مورد نظر خود را بگیرید باید مدارکتان کامل ‌باشد، سعی کنید تا حدالامکان مدارک شما نقضی نداشته باشد زیرا در غیر این صورت پرونده شما به زمان دیگری موکول می‌شود و باید زمان بیشتری برای اخذ ویزا صبر کنید بدین ترتیب امکان دارد مجبور به کنسل کردن بلیط رفت و برگشت خود شوید.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت هلند

• پرینت تعیین وقت سفارت هلند
• فرم‌های تکمیل شده ویزای هلند
• گذرنامه فعلی و قدیمی متقاضی
• دو قطعه عکس۵/۳ در ۵/۴
• گردش حساب و تمکن مالی
• رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و واچرهتل
• بیمه نامه مسافرتی
• دعوتنامه در صورت موجود

هزینه وقت سفارت هلند

هزینه وقت سفارت هلند در آژانس های مختلف متفاوت می‌باشد. این هزینه فقط برای تعیین وقت سفارت می‌باشد و پرداخت هزینه های صندوق سفارت به عهده متقاضی می‌باشد. هزینه های داخل سفارت براساس نوع ویزای درخواستی متفاوت می‌باشد. به طور مثال، برای درخواست ویزای توریستی هلند، باید ۸۰ یورو به سفارت این کشور بپردازید. در صورتی که خودتان بخواهید اقدام به گرفتن وقت سفارت هلند کنید، نیازی به پرداخت هزینه نیست.

وقت سفارت هلند

برای تعیین وقت فوری از سفارت هلند چه کاری باید انجام داد؟

بسیاری از افراد درگیر کارهای روزمره هستند و نمی‌توانند برای گرفتن ویزا مدارک مورد نیاز را طبق خواسته سفارت تهیه کنند و در زمان مقرر کارهای مربوط به اخذ ویزا را انجام دهند.

از سوی دیگر تمایل به گرفتن وقت از سفارت هلند در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارند. برای تسریع در زمان اخذ ویزا بهترین کار این است که برخی از امور را به شرکت‌ها و آژانس‌های معتبر بسپارید برای این کار مشاورین ما در راگناتریپ می‌توانند به شما در این حوزه کمک کنند.

آدرس VFS 

برای جلوگیری از ازدحام و صرفه جویی در وقت، هلند نیز مانند برخی دیگر از کشورهای اروپایی خدمات مربوط اخذ ویزا و وقت سفارت هلند را به کارگزاری VFS سپرده است. آدرس کارگزاری VFS واقع در تهران, خیابان پاسداران, خیابان موسوی، مجتمع هروی سنتر، طبقه چهارم می باشد.

زنبیل خرید