تفریحات دبی ۲۰۲۳

تفریحات دبی - در این مقاله قصد داریم قبل از سفر به دبی، دیدی کامل از انواع تفریحات دبی در اختیارتان قرار دهیم. مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا در مدت زمان اقامت در دبی با توجه به سلیقه و نیاز های خود بهترین برنامه تفریحی را زمانبندی کنید.
دبی یکی از زیبا ترین شهر های خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد، اولین قدمی که برای سفر به دبی باید انجام دهید اقدام برای اخذ ویزای دبی است و تهیه بهترین تور دبی

تفریحات دبی 2023

تفریحات دبی ۲۰۲۳

در ادامه تعدادی از تفریحات دبی را به شما معرفی کرده و در مورد هریک توضیحاتی ارائه می دهیم:

ساحل جمیرا

جمیرا یکی از مهم ترین جاهای دیدنی دبی است، ساحلی با شن های سفید و زیباست. در کنار این ساحل برج ها و آسمان خراش های بسیاری نیز به چشم می خورند.در این ساحل می توانید از امکانات مختلفی از قبیل زمین بازی کودکان، رستوران، کافه و کلوب ورزشی دیدن کنید. در نزدیکی ساحل جمیرا مراکز خرید نیز قرار دارد.

ساحل الصفوح 

یکی از تفریحات دبی ساحل الصفوح است. این ساحل را با نام قصر سیاه میشناسند به این دلیل به آن قصرسیاه می گویند که در نزدیکی قصر پادشاهی امیر امارات قرار دارد. این ساحل یکی از خلوت ترین سواحل دبی به شمار می آید. ساحل الصفوح بهترین مکان برای آفتاب گرفتن در کنار ساحل است.

ساحل لامر 

این ساحل در حاشیه شهر و در نزدیکی مرکز خرید لوکس دبی قرار دارد. این ساحل بین مروارید جمیرا و خلیج زیبای جمیرا قرار دارد. ساحل لامر شامل ۴ بخش اصلی مرکز تفریحی ، جزیره جنوبی، جزیره شمالی، و ساحل اصلی می باشود. جز تفریحاتی است که بدون پرداخت مبلغی می توانید وقت گذرانی کنید. لامر فضایی کاملا خانوادگی دارد و برای تمامی گروه های سنی مناسب است.

ساحل کایت 

از نام این ساحل کاملا مشخص است که چه تفریحی در این ساحل رواج دارد. کایت به معنی بادبادک است که همه این ساحل را به نام ساحل کایت یعنی ساحل بادبادک می شناسند وزش باد در این ساحل قدرت زیادی دارد وقتی وارد ساحل کایت می شوید شاهد ده ها بادبادک رنگارنگ خواهید بود. وزش باد در این ساحل باعث شده تا امکان تفریحات دیگری مانند موج سواری با کایت های بزرگ نیز در اختیار گردشگران قرار گیرد. با توجه به نوع تفریحات این ساحل بهتر است در طول روز به آن مراجه کنید. از دیگر امکانات این ساحل پیست حرفه ای دویدن ، زمین والیبال ، پارک اسکیت و … را می توان نام برد.

ساحل مارینا 

یکی از تفریحات دبی ساحل مارینا  است. ساحل مارینا مانند سواحل دیگری که نام بردیم خیلی مفصل نیست، نسبتا از ساحل الصفوح امکانات بیشتری دارد، مانند کافه ها و رستوران ها
از مزیت های این ساحل می توان نزدیکی آن به موزه مادام تسو اشاره کرد.

آکواریوم های دبی 

آکواریوم های دبی یکی از مهمترین جاهای دیدنی دبی است که ۱۴۰ گونه دریایی را در مخزن عظیم الجثه معلقی به گنجایش ۱۰میلیون لیتر در دبی مال در خود جای داده است . آکواریوم دبی با مرکز شهر حدود ۳/۱ کیلومتر فاصله دارد. این جاذبه بی نظیر در فاصله ی ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است . یکی از بخش های هیجان انگیز آکواریوم دیدار با کوسه هاست .

تفریحات دبی 2023

 

آکواریوم لاست چمبرز

از دیگر جاهای تفریحی دبی آکواریوم لاست چمبرز است .این آکواریوم ۶۵ هزار جانور دریایی دارد. در این آکواریوم از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده شده است که به این ترتیب می توانید اولین تور مجازی از آکواریوم را تجربه کنید .

پارک های آبی دبی

به دلیل هوای گرم دبی بخش زیادی از صنعت گردشگری این شهر به پارک های آبی اختصاص شده است .

پارک آبی لگولند 

یک پارک آبی دبی با تم لگو طراحی شده است، این پارک آبی لگولند برای تمامی گروه های سنی کودکان هیجان انگیز است، دارای انواع سرسره ها ، استخر های موجی ، تونل های آبی ، قایق های خانوادگی ، رستوران ، کافه است .

پارک آبی آکواونچر

یکی از تفریحات دبی پارک آبی آکواونچر است. از بزرگ ترین و هیجان انگیز ترین جاهای تفریحی دبی می توان به پارک آبی آکواونچر اشاره کرد، در این پارک آبی امکانات تفریحی و خدماتی بسیاری دارد. می توانید از غار های آبی و برج های بلند استفاده کنید . این پارک بر اساس استاندارد های روز جهان ساخته شده است . به همین دلیل امنیت کاملی دارد در این پارک حدود ۳۰ سرسره مختلف، انواع کافه و رستوران وجود دارد.

پارک آبی وایلد وادی

یکی از بهترین پارک های آبی جهان و مکان های تفریحی دبی است که کیفیت آن در سطح بالا قرار دارد. وایلد وادی ۳۰ بخش مختلف برای سرگرمی دارد و نقشه آن به شکل جزیره ای رنگارنگ و متنوع است.
سقوط آزاد، ماشین های ایجاد موج، آبشار ۱۸ متری، بهترین رستوران ها در محوطه این پارک آبی وجود دارد.

شهر بازی های دبی 

اگر دلتان کمی هیجان و تفریح می خواهد بهترین انتخاب شما می تواند شهربازی دبی باشد، باید بدانید که دستگاه های شهر بازی دبی از جدید ترین تکنولوژی روز ساخته شده است و نهایت مسائل امنیتی در آن ها رعایت شده است.
شهربازی آی ام جی، تفریح در دنیای ماجراجویی
این شهر بازی یکی از محبوب ترین شهر بازی دبی محسوب می شود. این شهر بازی شامل بخش های متنوع است مانند دهکده دایناسور ها ، بخش کارتون نتورک ، بلوار آی ام جی و سینما ۵ بعدی

تفریحات دبی - شهر بازی های دبی 

موشن گیت : یک شهر بازی هالیوودی

موشن گیت یک پارک ماجراجویی است که هر قدم در این پارک شما را به یاد انیمیشن یا فیلم های هالیوودی می اندازد. این مجموعه با الهام از هالیوود ساخته شده. ۲۷ وسیله تفریحی جذاب در این شهر بازی وجود دارد که محبوب ترین آن ها ترن هوایی است.

اگر فکر میکنید تفریحات دبی فقط به ساحل ، خرید و پارک های آبی منتهی می شود کاملا در اشتباه هستید، شهر دبی اصولا آب و هوای کویری دارد ولی این دلیل بر وجود نداشتن پارک های جنگلی زیبا نیست.

پارک صفا 

یکی از تفریحاتی که در مرکز شهر می توانید از آن دیدن کنید پارک صفا است. حدود ۲۰۰ گونه پرنده در پارک صفا زندگی می کنند. در این پارک انواع بازی های کامپیوتری، کیوسک های غذا ، اتاق های بازی و امکانات ورزشی در انتظار شماست.

 جنگل بارانی 

جنگل بارانی یک جنگل استوایی در دل کویر است. این پارک مصنوعی زیر سقف یک گنبد شیشه ای قرار گرفته و حدود ۳۰۰۰ گونه گیاهی و جانوری در آن زندگی می کنند. گیاهان استوایی، حشرات، خزندگان و ماهی ها در این پارک مصنوعی موجود هستند.

باغ معجزه 

این باغ را به این دلیل نام گذاری کرده اند که ۴۵ میلیون شاخه گل تازه و زیبا در میان کویر وجود دارد شکل های مختلفی با این گل ها درست کرده اند. البته به این باغ معجزه باغ گیاه شناسی نیز می گویند. در میان این باغ می توانید به باغ پروانه ها هم بروید که در آن ۲۶ گونه مختلف پروانه زندگی می کنند.

 پارک مشرف 

اولین کاری که بعد ار ورود به پارک مشرف باید انجام دهید بازدید از دهکده بین المللی است. این دهکده مجموعه ای از خانه های سنتی کشورهای مختلف جهان است.
از دیگر جاهای تفریحی داخل پارک مشرف می توان به مرکز ستاره شناسی ال ثریا اشاره کرد. در این مرکز بزرگترین تلسکوپ منطقه وجود دارد. امکانات دیگر این پارک شامل انواع ورزش ها، پیاده روی، شنا و بازی کودکان است.

تفریحات دبی - تفریحات کویری

 

پارک زعبیل 

پارک زعبیل با بقیه پارک های دبی متفاوت است دلیل اصلی تفاوت این پارک با بقیه پارک ها وسعت آن است که حدودا ۴۵ زمین فوتبال می شود. در دل این پارک شهر کودکان جلب توجه می کند فضایی که کودکان می توانند در آن بازی و از آن لذت ببرند.

جمه بندی
اگر قصد دارید به دبی سفر کنید بهتر است بهترین تور دبی را برای خود رزرو کنید تا این امکان وجود داشته باشد که ار همه ی فضاها و مکان های شهر دبی دیدن کنید.
در مجموع می توان گفت که این شهر یک پکیج کامل از جاذبه های مختلف است که در این مقاله سعی کردیم تا حدودی به آن بپردازیم.

چنانچه قصد سفر به دبی و دریافت ویزای دبی دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان راگناتریپ در تماس باشید.

زنبیل خرید