Contact to us

وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان - چنانچه خودتان قصد دارید برای تور اروپا اخذ ویزای شینگن اقدام کنید، قطعاً نیاز به تعیین وقت سفارت یا (وقت مصاحبه) و پر کردن فرم سفارت دارید. با اینکه در حال حاضر اکثر وقت و فرم سفارت‌ها به صورت آنلاین گرفته و تکمیل می‌شود، ولی انجام این کار به ظاهر ساده نیاز به دقت و تخصص دارد،

چرا که کوچک‌ترین اشکال در این زمینه باعث می‌شود در روز مصاحبه از ورود شما به دفاتر خدمات سفارت جلوگیری شود و مجدداً می‌بایست مدارک را به روز کنید و دوباره وقت سفارت بگیرید و این امکان وجود دارد که نتوانید برای تاریخ سفر مورد نظرتان وقت سفارت جدید بگیرید بنابراین به شما توصیه می‌شود می‌کنیم از تجربه و تخصص ما در این زمینه بهره‌مند شوید.

برای تور اروپا و تور آلمان شما حتما نیاز به دریافت ویزای شنگن دارید، شما می‌توانید با مشاورین متخصصین ما بدون هیچ نگرانی تور آلمان خود را رزرو کرده، آژانس راگناتریپ کارهای مربوط به اخذ وقت سفارت شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

وقت سفارت آلمان

گرفتن وقت سفارت آلمان

آلمان یکی از اصلی‌ترین مقاصد برای مهاجرت است و در سه دهه اخیر افراد زیادی از سراسر جهان به این کشور اروپایی زیبا و قدرتمند مهاجرت کرده‌اند.

افراد برای سفر به آلمان باید ابتدا نسبت به گرفتن وقت سفارت آلمان اقدام کنند. و با ارائه مدارک لازم، درخواست ویزای آلمان دهند. آلمان همچنین یکی از کشورهای محبوب برای ادامه تحصیل است و گرفتن وقت سفارت آلمان برای ویزای دانشجویی یکی از موضوعات مهم برای متقاضیان تحصیل در آلمان است.
پروسه تعیین وقت سفارت آلمان کاملاً به صورت آنلاین و توسط سایت کارگزاری ویزامتریک انجام می‌شود. از سایت ویزامتریک فقط برای ویزاهای توریستی، دانشجویی، کاری و تایید مدارک می‌توان وقت سفارت رزرو کرد. برای سایر ویزاهای آلمان مثل پیوستن به خانواده و سایر روادید ملی این کشور باید از خود سایت آلمان وقت سفارت آلمان را رزرو کنید.

ویزامتریک چیست؟

به صورت میانگین حدوداً روزانه بیش از ۴۰۰ نفر متقاضی برای بررسی پرونده به سفارت آلمان اقدام می‌کنند تا بتوانند ویزای آلمان را دریافت کنند. از سال ۱۳۹۷ سفارت آلمان در تهران برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و بالا رفتن سرعت امور انگشت نگاری و خدمات کنسولی اخذ ویزا، شرکت ویزامتریک را به عنوان کارگزار معتبر معرفی کرد.

به طور خلاصه می‌توان گفت ویزامتریک یک رابط بین متقاضی و سفارت است. مدارک مورد نیاز را از متقاضی دریافت می‌کند و به سفارت تحویل می‌دهد.

 

وقت سفارت آلمان

نحوه تعیین وقت ویزامتریک سفارت آلمان

برای رزرو وقت سفارت آلمان می‌بایست مراحل زیر را طی کنید:

  1.  ابتدا باید هزینه تعیین وقت سفارت را بپردازید.
  2.  در سایت ویزامتریک پس از ۲۴ ساعت بعد از واریز هزینه می‌توانید تاریخ مد نظرتان را مشخص کنید.
  3. نوع وقت سفارت را در سایت ویزا متریک مشخص کنید. (وقت تحصیلی، ویزای توریستی، تایید مدارک)
  4. منتظر ایمیل تایید رزرو وقت سفارت بمانید.
  5. در مرحله آخر تاریخ رزرو شده را از سایت ویزامتریک چک کنید.

وقت فوری سفارت آلمان

وقت فوری سفارت آلمان فقط برای ویزای پزشکی و درمانی قابل دریافت است و با ارائه مدارک پزشکی و پذیرش از بیمارستان‌های آلمان این ویزا در طول مدت یک هفته الی یک ماه صادر می‌شود. همچنین در صورتی که نیروی متخصص در زمینه شغل خود هستید و از شرکت‌های آلمانی پیشنهاد رسمی دریافت کرده‌اید، می‌توانید بدون وقت قبلی درخواست خود را به همراه مدارک به دفتر ویزامتریک تقدیم نمایید.

اخذ وقت سفارت آلمان چقدر طول می‌کشد؟

۲۱ الی ۳۰ روز پس از درخواست، جواب وقت سفارت برای تعیین روز انگشت نگاری برای فرد متقاضی ارسال شده و مدت انتظار برای وقت سفارت آلمان، بستگی به نوع ویزا دارد. وقت سفارت برای ویزای توریستی آلمان، ویزای تحصیلات تکمیلی و فرصت‌های مطالعاتی، بین ۲ الی ۴ هفته، برای ویزای دانشجویی برای لیسانس و کالج ۱ تا ۳ سال و برای ویزای کاری ۱ سال طول می کشد.

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، ویزاهای پزشکی و… به صورت فوری با ارائه مدارک معتبر صادر می‌شوند.

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت آلمان

همانطور که می‌دانید وقت سفارت برای مصاحبه نیست و در اصل برای تحویل مدارک و انگشت نگاری می‌باشد. مدارک شما نیاز به ترجمه ندارند و فقط باید اصل مدارک زیر را تحویل دهید:

  1.  فرم درخواست ویزای آلمان
  2.  پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار و یک صفحه خالی
  3.  دو قطعه عکس ۳/۵ در ۴/۵
  4.  بیمه مسافرتی شینگن
  5.  رزرو بلیط رفت و برگشت به آلمان
  6.  واچر هتل
  7.  دعوتنامه (در صورت موجود)
  8.  تمکن مالی و گردش حساب
  9. شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  10.  گواهی اشتغال به کار و سابقه بیمه تامین اجتماعی گواهی تحصیلی (در صورت تحصیل)

 اخذ وقت فوری سفارت آلمان

هزینه وقت سفارت آلمان

هزینه وقت سفارت آلمان به نوع درخواست ویزا بستگی دارد، بنابراین قیمت‌های متفاوتی دارد ویزامتریک برای ارائه این خدمات مبلغ ۳۰ یورو به صورت نقدی در نظر گرفته است. علاوه بر آن مبلغ جداگانه‌ای برای درخواست ویزای توریستی آلمان یا تحصیلی و نیز هزینه‌ای برای رزرو وقت تایید مدارک دریافت می‌شود. این مبلغ بعد از حضور در سفارت و ارائه مدارک و ثبت اطلاعات بیومتریک به حساب شما عودت داده می‌شود. برای رزرو وقت VIP نیز باید ۷۵ یورو پرداخت شود.

آدرس و تلفن ویزامتریک

آدرس سایت اصلی ویزامتریک visametric.com است و دفتر آن در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان وزرا، نبش خیابان ۲۱، ساختمان شیراز، طبقه اول، پلاک ۱۳۷ واقع شده است.

آدرس سفارت آلمان در تهران

سفارت آلمان در خیابان فردوسی، نبش کوچه برلن، پلاک ۳۲۴ واقع شده و تنها در صورت داشتن وقت می‌توانید به این سفارت مراجعه کنید.

 

زنبیل خرید