Contact to us

وقت سفارت اتریش

برای سفر تور اروپا و ویزای شنگن باید وقت سفارت بگیرید، این امر در مورد تور اتریش مستثنا نیست . اتریش کشوری واقع در اروپای مرکزی است که به واسطه اقتصاد قوی که دارد.

به عنوان یکی از مرفه‌ترین کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می‌شود. همچنین آثار باستانی فراوان و طبیعت زیبای اتریش، این سرزمین را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش – در صورتی که شما نیز قصد سفر تور اتریش و یا مهاجرت به این سرزمین را دارید حتماً این مطلب را در رابطه با نحوه رزرو وقت سفارت اتریش، مراحل، مدارک ، هزینه مورد نیاز و همچنین خدمات ارائه شده توسط راگناتریپ در رابطه با دریافت وقت سفارت اتریش را مطالعه فرمایید.

برای چه فعالیت‌هایی وقت سفارت اتریش نیاز است ؟

وقت سفارت اتریش – امروزه اصلی‌ترین دلیل رزرو وقت سفارت اتریش اقدام برای ویزای اتریش و استفاده از تور اتریش می‌باشد مهم‌ترین نکته در این راستا همان تعیین وقت سفارت می‌باشد که باید با افسر سفارت هماهنگ شود.

ویزای اتریش همانند همه کشورها انواع مختلفی دارد که عبارتند از: ویزای توریستی اتریش، ویزای کار یا تجاری و ویزای تحصیلی اتریش است که برای تهیه همه آنها ابتدا باید وقت سفارت اتریش رزرو شود.

وقت سفارت اتریش

اخذ وقت سفارت اتریش

متقاضی برای وقت سفارت اتریش باید از طریق کارگزاری رسمی این کشور VFS GLOBAL و سایت مراجعه کند. در ابتدا باید ایمیلی بنا به درخواست نوع ویزا با محتویاتی چون نام و نام خانوادگی، شماره پاسپورت، شماره تلفن و تاریخ بلیط هواپیما، اسکن پاسپورت و عکس به کارگزاری ارسال نماید.

بعد از ارسال ایمیل متقاضی در نظر داشته باشد باید مدت چندین هفته منتظر جواب وقت دهی سفارت بماند و همینطور جواب درخواست ویزای اتریش دو هفته زمان می‌برد.

وقت فوری سفارت اتریش

فقط با ارائه دعوتنامه و یا مدارک پزشکی مجاز به گرفتن وقت سفارت فوری اتریش می‌باشید. توجه داشته باشید که در هنگام ارسال ایمیل برای تعیین فوری وقت سفارت اتریش حتماً باید دعوتنامه و یا مدارک پزشکی خود را نیز ارسال کنید.

توجه داشته باشید که حضور در سفارت اتریش با وقت سفارت فوری، هیچ تاثیری در زمان جوابدهی ندارد و جواب شما همان ۱۴ روز کاری بعد صادر می‌شود.

وقت عادی سفارت اتریش

وقت عادی سفارت اتریش برای اهداف توریستی تجاری تحصیلی و دیدار با خانواده و آشنایان صورت می‌گیرد و این امکان را به شما می‌دهد تا مدت زمان طولانی‌تر به سفارت مراجعه کنید و در این بازه زمانی می‌توانید مدارک خود را تکمیل و به سفارت ارائه دهید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای اتریش

اغلب مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای اتریش مدارکی هستند که برای دریافت ویزای شینگن مورد نیاز است. از آنجایی که زبان رسمی اتریش آلمانی است و مدارکتان باید به زبان آلمانی ترجمه شده باشد اما نیازی به دریافت تاییدات دادگستری نمی‌باشد.

لیست مدارک باید برای وقت سفارت اتریش همراه داشته باشید عبارتند از:
• فرم درخواست ویزا
• رسید پرداخت هزینه‌های درخواست ویزا
• پاسپورت فعلی متقاضی به همراه پاسپورت‌های قبلی
• اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی به زبان آلمانی
• اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی به زبان آلمانی
• نامه اشتغال به کار
• گواهی اشتغال به تحصیل
• ارائه دعوتنامه ( در صورت وجود)
• رزرو بلیط رفت و برگشت
• واچر هتل

هزینه وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش – هزینه درخواست وقت سفارت اتریش در راگناتریپ ۶۰۰۰۰۰۰ تومان می‌باشد. این فقط هزینه درخواست وقت سفارت اتریش می‌باشد و پرداخت کلیه هزینه‌های داخل سفارت به عهده متقاضی است.

هزینه درخواست ویزای اتریش بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است.

به طور مثال هزینه درخواست ویزای توریستی اتریش با هزینه ویزای کاری متفاوت است و لازم به ذکر است که شرکت VFSGLOBAL برای انجام امور کنسولی اتریش، ۴۰ یورو دریافت می‌کند.

وقت سفارت اتریش

چه کارهایی را هنگام مراجعه به سفارت انجام ندهیم؟

• نامرتب نباشید. تا جایی که ممکن است سعی کنید با ظاهری آراسته، رسمی و مرتب به سفارت مراجعه کنید.
• مضطرب نباشید. از هر رفتاری که اضطراب شما را آشکار کند بپرهیزید.
• خود را زیر سوال نبرید. سوالاتی مانند اینکه آیا به من ویزا می‌دهند؟ من شرایط مطلوب اخذ ویزای شنگن را دارم یا خیر را به هیچ عنوان مطرح نکنید.
• میان صحبت نپرید. بگذارید جملات افسر سفارت به پایان برسد و پس از آن به سوالاتی که از شما پرسیده پاسخ دهید.
• پاسخ‌های شما باید صادقانه باشد و با مدارک ارائه شده در تضاد نباشد.
• پاسخ اشتباه ندهید و قبل از ورود به سفارت حتماً مدارک خود را چک کنید و آنچه را که می‌خواهید ارائه دهید را بررسی کنید.
• نقض مدارک نداشته باشید.
• تاخیر نداشته باشید و در تاریخ و ساعت ذکر شده به سفارت مراجعه کنید.

سایر اطلاعات درباره ی دریافت ویزای اتریش

وقت سفارت اتریش – کلیه مدارک باید به زبان آلمانی ترجمه شوند.

سفارت این حق را برای خود محفوظ می‌داند که در مواقع خاص، علاوه بر مدارک فوق، مدارک دیگری را نیز از متقاضی درخواست نموده و یا متقاضی را برای انجام مصاحبه تکمیلی به سفارت دعوت نماید.

تمامی مدارک خواسته شده باید توسط فرد متقاضی، هنگام ارائه درخواست ویزا تحویل داده شوند.

لازم است فرم درخواست ویزا را به صورت کامل، تکمیل و آن را امضا کنید. چرا که دستور تکمیل بعدی مدارک، منجر به طولانی شدن روند رسیدگی به درخواست شما خواهد شد.

درخواست‌ها باید حداقل ۱۴ روز پیش از تاریخ پیش‌ بینی شده سفر ارائه شود.

زنبیل خرید