ملزومات سفر به دبی ۲۰۲۳

ملزومات سفر به دبی -  آیا تا بحال تجربه سفر به دبی را داشته اید؟ در این سفر چه چیزهایی همراه خود بردید؟ در این سفر به نظر شما چه چیز هایی نیاز است؟ این ها همه سوال هایی است که بهتر است قبل از هر سفری به آن ها توجه کنید.

وسایل مورد نیاز در سفر به دبی

ملزومات سفر به دبی

ملزومات سفر به دبی – یکی از مهم ترین ملزوماتی که قبل از سفر به دبی نیاز دارید دریافت ویزا است براساس هدفی که دارید باید برای دریافت ویزا اقدام کنید.
ویزا دبی ۴ نوع است:

  1. ویزای توریستی دبی
  2. ویزای تحصیلی دبی
  3. ویزای کار دبی
  4. ویزای ترانزیت

هر کدام از این ویزا ها هر شرایط و ویژگی های خود را دارند که شما باید به نوع سفرتان برای ویزای مرتبط اقدام کنید.

رزرو بلیط هواپیما

بعد از اینکه ویزای دبی را دریافت کردید نوبت رزرو بلیط هواپیما است. برای این کار می توانید به صورت آنلاین بلیط خود را تهیه کنید.
قبل از سفر به دبی لازم است با توجه به آب و هوا و شرایط دبی وسایل ضروری سفر را بردارید.

تماس های ضروری

وقتی که خرید بلیط هواپیمای خود را به مقصد دبی انجام می‌دهید، شماره‌های ضروری و مهمی که در طول سفر نیاز دارید را یادداشت کنید. ۴ شماره ضروری را که حتماً باید در دبی همراه خود داشته باشید.

  1.  پلیس: ۹۹۹
  2. آمبولانس: ۹۹۸
  3.  آتش‌نشانی: ۹۹۷
  4. پلیس نیرو دریایی: ۹۹۶

اسناد مدارک شناسایی و پول لازم برای سفر

پاسپورت، بلیط هواپیما، ویزای مقصد، دفترچه بیمه و بیمه نامه مسافرتی، گواهینامه و مدارک لازم جهت اجاره ماشین ( اگر قصد اجاره اتومبیل دارید) را فراموش نکنید. و حتما قبل از رزرو تور دبی از تاریخ اعتبار پاسپورت خود اطمینان پیدا کنید.

لباس های متناسب

در سفر به دبی حتما باید لباس های شیک و متناسبی همراه خود داشته باشید. باید بدانید که اگر می خواهید به رستوران ها با مراکز خرید لاکچری این شهر بروید باید حتما لباس مناسبی به تن داشته باشید. لباس های بسیار باز یا کوتاه برای زنان پسندیده نیست و برای ورود به قسمت های لاکچری شهر که ویژه ی خانواده اصیل و پولدار این شهر است، محدودیت هایی وجود دارد که شما حتما باید پیراهن های بلند و تی شرت و شلوار های خنک همراه خود داشته باشید.

ملزومات سفر به دبی 2023

روسری یا شال

یکی از ملزومات سفر به دبی روسری و یا شال است. برای بازدید از جاذبه های مذهبی دبی مانند مسجد شیخ زائد زنان باید تمام بدن خود را مانند آیین مسلمان ها بپوشانند و موهای خود را هم پنهان کنند و برای آقایان پوشیدن شلوارک در این بازدید جایز نیست.

انواع لباس شنا

هر چقدر که به ساحل نزدیک تر شوید شاهد این هستید که محدودیت ها برای پوشش کمتر می شود. بهتر است برای ساحل حتما لباس مناسب شنا یا آفتاب گرفتن را همراه خود داشته باشید تا در سواحل ساعت های خوبی را پشت سر بگذارید.

شلوار بلند

اگر قصد دارید در تور دبی به کویر و بیابان گردی بپردازید باید بدانید که هیچ محدودیتی در پوشش ندارید اما بهتر است برای جلوگیری از نیش حشرات شلوار بلند یا به اصطلاح شلوار کوهنوردی بپوشید. در کویر شب ها هوا بسیار خنک تر از روز است و قطعآ شلوارک های کوتاه و … شما را پشیمان خواهد کرد.

اسپری ضد حشرات

یکی دیگر از ملزومات سفر به دبی اسپری ضد حشرات است. برای سفر به شهر دبی بهتر است یک اسپری یا پماد ضد پشه و حشرات همراه خود داشته باشید البته اگر دلتان نمی خواهد در تمام طول سفر به دبی وقت خود را به خاراندن بدن خود بگذرانید.

ضدآفتاب

حتمآ باید در سفر به دبی از ضدآفتاب استفاده کنید البته ضدآفتاب که اشعه های مضر را مسدود کند، پس حتما به خاطر داشته باشید که هر دو ساعت یکبار ضدآفتاب خود را تمدید کنید تا از آفتاب گرم و سوزان دبی در امان باشید.

مرطوب کننده

همانطور که میدانید شهر دبی بسیار گرم است به همین دلیل ممکن است پوست شما دچار خشکی شود البته در بسیاری از ماه های سال رطوبت کافی در این شهر وجود دارد با این حال بهتر است با تجهیزات کامل به دبی سفر کنید.

عینک آفتابی

برای گردش در دبی حتما باید با خود عینک آفتابی خوب همراه داشته باشید و بهتر است عینکی همراه شما باشد که علاوه بر چشم، از زیر چشم های شما هم حفاظت کند.

ملزومات سفر به دبی

 
کلاه

یکی دیگر از ملزومات سفر به دبی اسپری کلاه است. به همراه داشتن کلاه در تور دبی به شما کمک می‌کند که از آفتاب زیبای این شهر در امان باشید به همراه داشتن کلاه در فصل های پاییز و زمستان فقط در بعضی ساعات به آن نیاز دارید.

بطری یا قمقمه آب

اگر دوستدار محیط زیست هستید بهتر است حتما یک بطری یا قمقمه مناسب آب به همراه داشته باشید این کار شما علاوه بر کمک به محیط زیست، کمک به هزینه هاس خودتان هم هست.

در آخر باید بدانید که هرچند برای تور دبی نیاز به یک سری وسایل دارید اما از برداشتن چند مورد جدآ خودداری کنید، مانند دستمال کاغذی و سشوار که این موارد در همه ی هتل ها مشاهده خواهید کرد.
ورود مواد مخدر، داروهای ممنوعه، مواد شیمیایی و … در دبی ممنون است پس بار کوله سفر خود را با این موارد پر نکنید.

در این مقاله از رگنا تریپ سعی شد شما را با ملزومات سفر به دبی ۲۰۲۳  اشنا کنیم. چنانچه قصد دریافت ویزای دبی و یا رزرو‌ تور دبی را دارید با کارشناسان راگناتریپ تماس حاصل فرمایید.

زنبیل خرید