Contact to us

وقت سفارت ویزای شینگن ۲۰۲۳

هزینه و وقت سفارت کشور های حوزه ی شینگن بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود ؛ وقت سفارت فوری، انفرادی، وقت سفارت عادی، وقت سفارت خانوادگی و گروهی همگی در تعیین قیمت و وقت سفارت کشورهای شینگن موثر هستند.

تمکن مالی ویزای شینگن 2023

قوانین مربوط به ویزای حوزه ی شینگن 

وقت سفارت ویزای شینگن ۲۰۲۳ – قوانین حوزه شینگن به قوانینی گفته می شود که توسط اتحادیه اروپا تعیین ودر حوزه ی شینگن به اجرا در می آید .

این قوانین می گوید اگر فردی غیر اروپای بخواهد به کشورهای عضو اتحادیه اروپا وارد شود باید ویزای شینگن دریافت کند براساس همین قوانین وصف شده ، متقاضیان اخذ ویزای شینگن باید از کشور های مقصد ( عضو شینگن ) برای دریافت وقت اخذ ویزا از سفارت کشور مربوطه اقدام کنند.

و اگر قصد سفر به یکی از کشور های عضو شینگن را دارید حتما نباید از سفارت همان کشور ویزای شینگن دریافت کنید بلکه می توانید از طریق سفارت کشور های دیگر عضو شینگن اقدام کنید .
نکته قابل توجه کشوری که از طریق آن وارد عضور منطقه شینگن می شوید در اخذ ویزا الویت دارد .

نحوه تعیین وقت سفارت شینگن

وقت سفارت ویزای شینگن ۲۰۲۳ – تنها راه تعیین وقت سفارت برای اخذ ویزای شینگن برای ایرانیان اقدام به صورت آنلاین است یعنی از طریق وب سایت vfs global امکان پذیر خواهد بود و به محض ثبت درخواست آنلاین دیگر نمیتوانید تغییر در وقت سفارت خود داشته باشید و اگر زمان تعیین شده در سفارت حاضر نشوید درخواست شما لغو می گردد .

ولی اتباع بسیاری از کشور ها بدون نیاز به تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن به یکی از کنسولگری های کشور های عضو شینگن مراجعه و درخواست ویزا می دهند .

در زیر مراحل تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن از سفارت هلند( به طور مثال ) آمده است :
۱- مراجعه وبسایت VFS Global برای سفارت هلند
۲- ساب منوی SCHEDULE AN APPOINTMENT یا تعیین وقت سفارت را انتخاب کنید .
۳- در این صفحه آدرس ایمیلی ( netherlands@vfshelpline.com ) در اختیار شما قرار می گیرد که با ارسال یک ایمیل تست ، پاسخی خودکار برای شما ارسال خواهد شد که در آن می بایست اطلاعات مورد درخواست را تکمیل نمایید .
۴- ارسال مجدد ایمیل به همراه تکمیل فرم مندرج در آن ( تاریخ سفر ، وقت سفارت مد نظر و … )
درواقع با ارسال این ایمیل شما برای زمان مدنظر خود درخواست تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن کرده اید و تنها کاری که می بایست انجام دهید، انتظار برای پاسخ ایمیل از طرف سفارت هلند خواهد بود .

وقت سفارت ویزای شینگن 2023

مدت زمان تعیین وقت سفارت شینگن

وقت سفارت ویزای شینگن ۲۰۲۳  – هیچ زمان مشخصی برای مدت زمان لازم برای تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن وجود ندارد و زمان بررسی درخواست تعیین وقت سفارت شینگن شما به صورت دقیق معلوم نیست نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که مدت زمان بررسی درخواست شما بدون شک وابسته به سفارتی است که از طریق آن اقدام به دریافت ویزای شینگن کرده اید .

بهتر است میانگین زمان حداقل بین چهار تا شش هفته پیش از تاریخ سفر خود برای تعیین وقت سفارت در نظر بگیرید .

نکته مهم این است که حتما قبل از اقدام برای تعین وقت سفارت مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن را تهیه و تکمیل کنید زیرا برای مثال ترجمه اسپانیایی مدارک متقاضیان دو هفته طول می کشد .

هزینه وقت سفارت ویزا شینگن

وقت سفارت ویزای شینگن ۲۰۲۳ – این هزینه بستگی به کشوری دارد که از طریق آن اقدام به دریافت ویزای شینگن کرده اید و تعیین وقت سفارت خود را به آن سفارت ارسال کرده اید اصولا برای تعیین وقت سفارت از شما هزینه ای دریافت نمی شود مگر بخواهید وقت سفارت VIP بگیرید .

 

وقت سفارت ویزای شینگن 2023

 

مدارک لازم جهت اخذ وقت سفارت ویزای شینگن

از آن جایی که تعیین وقت سفارت به صورت آنلاین است تکمیل فرمی که از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می شود کافی است .

موارد زیر شامل اطلاعاتی است که از طریق VFs برای متقاضی ارسال می شود :
۱- اطلاعات هویتی ( نام ، تاریخ تولد ، شماره پاسپرت و تاریخ انقضای پاسپرت)
۲- جنسیت
۳- ملیت
۴- شماره تماس
۵- تاریخ سفر
۶- تاریخ مطلوب برای وقت سفارت شینگن
۷- نوع ویزا
۸- مقصد اصلی در اروپا

تایید وقت سفارت برای ویزای شینگن از طریق ایمیل به متقاضی اعلام می شود و این وقت قابل تغییر و کنسلی نیست در روز انگشت نگاری و تحویل مدارک ، متقاضی باید کپی نامه تایید وقت سفارت را به همراه داشته باشد.

در این مقاله از راگنا تریپ سعی شد شما را با وقت سفارت ویزای شینگن ۲۰۲۳ اشنا کنیم. چنانچه قصد دریافت ویزای شینگن و یا رزرو‌ تور اروپا را دارید با کارشناسان راگناتریپ تماس حاصل فرمایید.

زنبیل خرید