رفع ریجکتی ویزای اسپانیا

رفع ریجکتی ویزای اسپانیا - بعضی از متقاضیان ویزای شینگن با مراجعه کردن به سفارتخانه‌ها و تقاضای ویزای شنگن با مشکل ریجکتی ویزا مواجه می‌شوند.

دلایل بسیاری برای رد شدن تقاضای ویزای شنگن وجود دارد. در مورد مشکل ریجکت شدن ویزای شنگن افسر پرونده در نهایت نظر نهایی را می‌دهد و  نظر او در این جریانات تاثیرگذار است. به دلیل اینکه در سال‌های اخیر نسبت به تقاضای ویزای شینگن شهروندان ایرانی سختگیری‌های بسیاری اعمال شده  در صورتی که در گذشته به این شدت نبود.

به همین دلیل اگر یک فرد ایرانی درخواست ویزای شنگن داشته باشد لازم است یک پرونده بی‌نقص و کامل را به سفارتخانه تحویل دهد تا بتواند از ریجکت شدن ویزای خود در امان باشد.

جهت کسب اطلاعات در خصوص دلایل ریجکتی ویزای شینگن و رفع ریجکتی ویزای شینگن کلیک کنید.

در صورتی که شما با مشکل ریجکت شدن ویزای خود مواجه شدید. بعد از مراجعه به مراکز کارگزاری یا سفارتخانه یک نامه ریجکتی را به شما تحویل می‌دهند. در این نامه دلایل اصلی رد شدن تقاضای شما برای ویزا از نظر افسر کنسولگری پرونده در بندهای مختلف ذکر شده است. ما در این  مقاله به دلایل ریجکت ویزای اسپانیا و رفع ریجکتی ویزای اسپانیا پرداخته‌ایم همراه ما باشید تا از این مطالب استفاده کنید.

رفع ریجکتی ویزای اسپانیا

دلایل ریجکت ویزای اسپانیا

رفع ریجکتی ویزای اسپانیا – متداول‌ترین دلایل ریجکت ویزای اسپانیا عبارتند از:

  1. فرم درخواست ناقص: بسیار مهم است که فرم درخواست ویزای اسپانیا را به طور کامل، دقیق و بدون خطا تکمیل کنید.
  2. درخواست برای نوع اشتباه ویزا: انواع مختلفی از ویزای اسپانیا وجود دارد مانند: ویزای توریستی اسپانیا، ویزای تحصیلی، ویزای کاری و…که می‌توانید برای آنها درخواست دهید. نوع ویزای درخواستی باید با هدف شما برای سفر به اسپانیا متناسب باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای نوع ویزای مناسب درخواست می‌دهید و تمام موارد لازم برای واجد شرایط بودن را برآورده می‌کنید.
  3. کمبود تمکن مالی: برای هر نوع از ویزای اسپانیا حتی ویزای توریستی اسپانیا باید گواهی تمکن مالی مورد نیاز سفارت اسپانیا را ارائه دهید تا نشان دهید که بار مالی اضافی برای دولت نخواهید داشت. در صورتی که نتوانید تمکن مالی مورد نیاز را اثبات کنید، ویزای شما رد می‌شود.
  4. تخلفات مهاجرتی قبلی: اگر قبلاً قوانین مهاجرت را زیر پا گذاشته‌اید در صورتی که بخواهید برای ویزای اقامت درخواست دهید، ممکن است درخواست شما رد شود.
  5. نداشتن پوشش صحیح بیمه درمانی خصوصی: تقریباً برای درخواست هر نوع از انواع ویزای اسپانیا نیاز است که بیمه درمان خصوصی داشته باشید تا سربار دولت نباشید. اگر نتوانید بیمه درمانی مناسب را ارائه دهید، ممکن است درخواست شما رد شود.


    رفع ریجکتی ویزای اسپانیا

  6. سوابق کیفری: برای درخواست ویزای اسپانیا و همینطور استفاده از هر تور اروپا و تور اسپانیا، باید گواهی عدم سوء پیشینه کیفری ارائه دهید. اگر سابقه کیفری دارید و مقامات مهاجرت فکر کنند که می‌توانید برای عموم خطرناک باشید ممکن است درخواست شما را رد کنند.
  7. گواهی پزشکی نامعتبر: برای درخواست ویزای اسپانیا باید گواهی پزشکی معتبر ارائه دهید تا نشان دهد که شما بیماری خاصی ندارید که پیامدهای جدی برای سلامت عموم داشته باشد.
  8. پاسپورت نامعتبر: برای درخواست ویزای اسپانیا تمام گذرنامه‌ها باید حداقل یک سال اعتبار و دو صفحه خالی داشته باشند.
  9. عکس نامعتبر: عکس‌های گذرنامه نیز باید اندازه خاصی داشته باشند در غیر این صورت ممکن است همراه با درخواست رد شوند.

رفع ریجکت ویزای اسپانیا

رفع ریجکتی ویزای اسپانیا – در صورتی که یکی از دلایل ریجکتی ویزای اسپانیا در درخواست ویزای شما مشاهده شد و ویزای شما رد شد، ۶ ماه بعد و با تکمیل و تصحیح مدارک می توانید دوباره اقدام به دریافت ویزا کنید. متقاضی باید یک نامه مبنی بر دلایل و توجیه رد اخذ ویزا ارسال کند و اگر متقاضی هیچ دلیلی برای تجدید نظر افسران کنسولگری برای رد ویزا نداشته باشد، باید درخواست جدیدی را ارائه دهد.

اخذ ویزای بعضی کشورها شاید پروسه سختی باشد و امکان دارد متقاضی به هر دلیل ویزایش از طرف کنسولگری ریجکت شود و در این مواقع می‌توانید از موسسه راگناتریپ برای رفع ریجکت ویزایتان کمک بگیرید که این موسسه با بهترین نحو این کار را برای شما انجام خواهد داد.

چه کسانی شانس بیشتری برای رفع ریجکت ویزا دارند؟

افرادی که هدف واقعی شان از سفر به اسپانیا توریستی یا طبق دعوتنامه بوده است و مدارک واقعی به سفارت اسپانیا ارائه داده‌اند و همچنین کسانی که سابقه دریافت ویزای شنگن داشته‌اند شانس بیشتری در اعتراض به ریجکت ویزا و رفع ریجکتی ویزای اسپانیا دارند.

ررفع ریجکتی ویزای اسپانیا و نحوه اعتراض

نحوه نوشتن نامه اعتراض به ریجکتی ویزای اسپانیا

اعتراض نامه برای رفع ریجکتی ویزای اسپانیا را خودتان می‌توانید بنویسید، یک شخص دیگری از جانب شما که وکالت دارد هم نیز می‌تواند این کار را انجام دهد.

توجه داشته باشید افراد زیر ۱۸ سال خودشان نمی‌توانند اعتراض نامه بنویسند. نامه درخواست رفع ریجکتی ویزای اسپانیا با نوشتن مشخصات متقاضی ( اگر وکیل کسی هستید هم مشخصات شما، هم مشخصات متقاضی اصل ویزا)، شماره تراکنش، درخواست ویزا، تاریخ رد ویزا و…. آغاز شود و سپس با دلایل رد و توضیحات شما بر به حق بودن درخواستتان ادامه پیدا کرده و نهایتاً با امضای دستی شما یا وکیلتان (نه امضای الکترونیک) خاتمه پیدا نماید.

در پایان
در پایان امیدواریم که اطلاعات مفیدی در مورد رفع ریجکتی ویزای اسپانیا ارائه کرده باشیم. به دلیل اهمیت این موضوع و جلوگیری از درج مهر قرمز در پاسپورت توصیه می کنیم که از مشاوران حقوقی کمک بگیرید و همینطور هر سوالی در رابطه با تور اروپا و تور اسپانیا دارید میتوانید همین حالا از متخصصان راگناتریپ مشاوره بگیرید. همچنین می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

 

زنبیل خرید