زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

هر ساله با برگزاری قرعه کشی لاتاری ( Lottery )، افراد زیادی از سراسر دنیا موفق به دریافت مجوز اقامت دائم در ایالات متحده آمریکا می شوند.

در واقع، لاتاری فرصتی است که توسط دولت آمریکا در اختیار افراد سراسر جهان قرار داده می شود، تا با شرکت در آن، شانس خود را برای به دست آوردن گرین کارت آمریکا به صورت رایگان امتحان کنند.

راهنمای ثبت نام لاتاری 2025

لاتاری چیست؟

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ – لاتاری به زبان انگلیسی به معنای قرعه کشی یا بخت آزمایی است. به هر برنامه‌ای که در طی آن به وسیله انجام قرعه کشی به برخی از شرکت کنندگان جایزه داده شود لاتاری می‌گویند.

معمولاً هدف از برگزاری لاتاری‌ها این است که افراد شانس خود را امتحان کنند و بتوانند با برنده شدن به سرعت به رویاهای خود برسند و از طرف دیگر برخی از لاتاری‌ها هم وجود دارد که به منظور توزیع عادلانه خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند.
لاتاری گرین کارت آمریکا نیز جز این دسته از لاتاری‌هایی است که به منظور توزیع عادلانه خدمات می‌باشد و به دلیل اینکه افراد زیادی متقاضی استفاده از آن هستند اما تعداد محدودی از آنها وجود دارد و امکان خدمات رسانی به همه متقاضیان وجود ندارد.

در چنین شرایطی استفاده از برنامه لاتاری یک راه عادلانه برای توزیع آن خدمت است.پیشنهاد ما به شما این است در این مقاله با لاتاری گرین کارت آمریکا چیست و چگونه ثبت نام کنیم ؟ آشنا شوید.

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ – ثبت نام در لاتاری آمریکا یک بار در سال و به مدت حدود یک ماه امکان‌پذیر است. سایت لاتاری E-Dv، در بازه اوایل ماه اکتبر (۱۲ مهرماه) تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) پذیرای درخواست های ثبت نام است و پس از این بازه مشخص سایت لاتاری بسته می‌شود.

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا اوایل این ماه (مهرماه ۱۴۰۲ ) فعال خواهد شد. زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا قابل تمدید نیست توصیه می‌شود تا افرادی که قصد شرکت در لاتاری آمریکا را دارند در روزهای اولیه برای ثبت نام اقدام نموده و به روزهای آخر موکول نکنند.

کسانی که در تاریخ مقرر ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ را تکمیل نموده و رسید ثبت نام خود را دریافت کرده‌اند باید تا اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ منتظر اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا بمانند.

افرادی که پس از اتمام ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا موفق به دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی خود شده‌اند می‌بایست در زمان اعلام نتایج لاتاری با کمک این کد از وضعیت برنده شدن یا عدم برنده شدن خود در لاتاری ۲۰۲۵ باخبر شوند.و سوال بسیاری از شرکت کنندگان این است که نتایج لاتاری در چه زمانی منتشر خواهد شد؟

هر ساله نتایج لاتاری حدوداً ۶ ماه بعد از آخرین روز ثبت نام لاتاری از طریق اداره مهاجرت آمریکا اعلام می‌شود. لازم به ذکر است اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ به صورت اینترنتی در ماه می اعلام می‌شود.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ – وزارت خارجه آمریکا زمان ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری را به همراه دستورالعمل ثبت نام لاتاری آمریکا در سایت خود به نشانی dvprogram.state.gov منتشر می‌کند.

تمامی افرادی که قصد شرکت در قرعه کشی لاتاری به هدف دریافت گرین کارت آمریکا را دارند در صورت داشتن تمامی شرایط ثبت نام لاتاری می‌بایست اواسط ماه اکتبر تا اواسط ماه نوامبر اقدام به ثبت نام در لاتاری آمریکا نمایند.

سال گذشته نتایج لاتاری آمریکا هفتم می مصادف با ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران اعلام شد. مطابق دستورالعمل ثبت نام لاتاری در چندین سال گذشته زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ پیش بینی می‌شود.

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

مشخصات هویتی

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ – برای ثبت نام در لاتاری می‌بایست یک سری اطلاعات هویتی و شخصی را در سایت وارد کنید. این اطلاعات می‌بایست کاملاً درست و به صورت دقیق وارد شوند و در آنها مشکلی وجود نداشته باشند اطلاعاتی از قبیل:
• نام و نام خانوادگی
• تاریخ دقیق تولد
• جنسیت
• شهر و کشور محل تولد
• شهر، استان و کشور محل سکونت فعلی
• آدرس کامل، کد پستی (اختیاری)
• شماره موبایل و ایمیل
• عنوان آخرین مدرک تحصیلی
• وضعیت تاهل و تعداد فرزند زیر ۱۲ سال

شرایط عکس لاتاری

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ – برای ثبت نام در لاتاری، داوطلبان نیاز به ارائه یک قطعه عکس دیجیتالی، از طریق سایت اصلی لاتاری دارند، این عکس، باید دارای ویژگی هایی باشد که در ادامه، به ارائه شرایط عکس ویژه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵، پرداخته شده است.
• عکس مورد نظر باید در نسخه دیجیتال آن ارسال گردد.
• دارای زمینه سفید رنگ باشد.
• موها بر روی صورت قرار نگرفته باشد.
• نیاز به مشخص بودن گوش ها نیست.
• در صورت مسلمان بودن فرد، ارسال عکس با حجاب وی ممانعتی ندارد اما می بایست گردی صورت به طور کامل باید مشخص باشد.
• نباید تار، دارای سایه روشن باشد.
• حداکثر متعلق به ۶ ماه گذشته باشد.
• استفاده از عکس مورد استفاده در قرعه کشی لاتاری، سال قبل برای سال جاری مورد قبول نیست.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

سخن پایانی

لاتاری گرین کارت آمریکا هر ساله توسط کی‌سی‌سی اجرا می‌شود و قبل از آغاز این برنامه، تاریخ شروع و پایان آن مشخص می‌شود، معمولاً در اوایل مهرماه شروع شده و در اواسط آبان ماه به پایان می‌رسد.

مهلت ثبت نام لاتاری تقریباً ۳۳ روز است و متقاضیان بایستی در مهلت مقرر ثبت نام خود را تکمیل کنند.
پیشنهاد می‌کنیم پس از شروع لاتاری در همان روزهای ابتدایی ثبت نام خود را تکمیل کنید زیرا در روزهای پایانی ترافیک سایت اصلی لاتاری بالا رفته و باعث می‌شود که ثبت فرم به سختی انجام شود.
در صورت داشتن هرگونه سوال آن را با کارشناسان راگناتریپ در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ سوال شما را خواهند داد.

زنبیل خرید