رفع ریجکت ویزای اتریش

اتریش در کنار رشته کوه‌های آلپ شرقی قرار دارد و بین کشورهای آلمان،  ایتالیا،  لیختن شتاین، چک, اسلواکی، مجارستان،  اسلوانی و سوئیس قرار دارد.

این شهر یکی از مقاصد اصلی گردشگری و مهاجرت در دنیاست و جزو کشورهای حوزه شینگن می‌باشد که برای ورود به این کشور باید شما ویزای شینگن داشته باشید.اما متاسفانه همه افراد موفق به دریافت ویزای شینگن اتریش نمی‌ شوند به همین دلیل در ادامه همین مقاله می خواهیم شما را با نحوه ریجکتی ویزای اتریش آشنا کنیم.

رفع ریجکت ویزای اتریش

رفع ریجکت ویزای اتریش – همانطور که گفتیم برای ورود به کشور اتریش نیاز به ویزا دارید ویزای اتریش به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود: ویزای توریستی اتریش، ویزای کاری اتریش، ویزای تحصیلی اتریش و ویزای ترانزیت اتریش.

چون کشور اتریش شهری پر از مناظر زیبا و گردشگری بسیاری دارد یکی از پر استقبال‌ترین ویزاهای این کشور ویزای توریستی اتریش است که شما با استفاده از تورهای اروپایی و تور اتریش می‌توانید از این کشور دیدن کنید .

قاره اروپا کشورهای بی‌نظیر با جاذبه‌های گردشگری فراوان است که شما با استفاده از تورهای اروپا متعددی که وجود دارد می‌توانید از این کشورهای بسیار زیبا دیدن کنید همان طور که می‌دانید زبان ملی و رسمی اتریش آلمانی است که برای راحت‌تر سفر کردن شما و در صورت ندانستن این زبان می‌توانید از تور اتریش به راحتی استفاده کنید و از مسافرت خود لذت ببرید.

رفع ریجکت ویزای اتریش

دلایل ریجکت ویزای اتریش 

رفع ریجکت ویزای اتریش – دلیل اصلی ریجکت ویزای اتریش عبارتند از

۱- ریجکت ویزا به دلیل دروغ گفتن

به هیچ عنوان دروغ نگویید افسر پرونده تمامی مدارک و اطلاعات شما را در دو مرتبه چک می‌کند. بنابراین جایی برای دروغ گفتن نیست حتماً در مورد تمکن مالی ,برنامه سفر و مابقی سوال‌هایی که از شما می‌پرسند کاملاً صادق باشید.

۲- ریجکت ویزا به دلیل کامل نبودن مدارک

در صورت ناقص بودن پرونده شما ویزای شما ریجکت می‌شود ارائه تمامی مدارک از جمله بیمه نامه مسافرتی الزامی است.

۳- ریجکت ویزا به دلایل امنیت

اگر شما قبلاً عضو یک گروه تروریستی بوده‌اید و یا سوء سابقه دارید احتمال رد شدن ویزای شما بسیار بالا است همچنین اگر افسر پرونده احساس کند که شما به اقتصاد و یا امنیت منطقه شینگن را به خطر می‌اندازید قطعاً ویزایی برای شما صادر نخواهد کرد با همه شرایطی که دارید هنگام مصاحبه صادق باشید چون که با پنهان کاری قطعاً همه چیز را بدتر خواهید کرد.

۴- ریجکت ویزا به دلیل نداشتن دلایل کافی برای ترک منطقه شینگن

شما باید ثابت کنید که بعد از تمام شدن ویزای خود از منطقه شینگن خارج می‌شوید و اگر نتوانید افسر پرونده را متقاعد کنید درخواست ویزای شما رد می‌شود برای اثبات این نکته باید روابط خانوادگی، کار و تحصیلی خود در کشور مبدا اشاره کنید.

۵- ریجکت ویزا به دلایل مالی

اگر افسر پرونده شما احساس کند که توان مالی لازم برای زندگی و اقامت در منطقه در کشور اتریش را ندارید قطعاً ویزای شما را ریجکت می‌کند شما برای ثابت کردن توان مالی خود به گردش حساب بانکی، فیش حقوقی و اسناد مالکیت خود نیاز دارید.

۶- ریجکت ویزا به دلیل عدم پرداخت هزینه ویزا و سفارت

اقدامات بعد از ریجکت ویزای اتریش

رفع ریجکت ویزای اتریش – اگر سفارت اتریش برای شما ویزا صادر نکند نامه‌ای به عنوان نامه ریجکتی برای شما ارسال می‌شود. همچنین مهری با عنوان مهر قرمز رنگ ریجکت ویزای اتریش ممکن است درخواست‌های بعدی شما را به چالش بکشد پس بهتر است برای رفع ریجکتی ویزای اتریش حتماً اقدام کنید.

برای اعتراض به ریجکت ویزای اتریش اطمینان داشته باشید که حق با شماست چون پروسه رفع ریجکتی ویزای اتریش حدود یک سال زمان می‌برد اما اگر فکر می‌کنید که تصمیم سفارت برای ریجکتی ویزای شما درست بوده بهتر است که از اول برای دریافت ویزا درخواست دهید که برای این کار شما باید نامه ریجکتی خود را با دقت مطالعه کنید و نواقص و ایرادات پرونده خود را تکمیل کنید و مجدد درخواست دهید ‌.

نحوه اعتراض و رفع ریجکتی ویزای اتریش 

رفع ریجکت ویزای اتریش – شما قطعاً وقت زیادی برای تکمیل پرونده و مدارک خود می‌گذارید اطمینان کامل دارید که تمامی نکات و موارد ضروری را رعایت کرده‌اید اما بعد از بررسی توسط افسر پرونده شاید به دلیل بسیار کوچک که به خاطر بی‌توجهی و یا ناآگاهی شما بوده ویزای شما ریجکت می‌شود ‌.

در صورتی که با مهر و نامه ریجکتی ویزای اتریش مواجه شدید به هیچ عنوان ناامید نشوید چون شما یک شانس دیگر دارید تا نواقص مشکلات پرونده خود را حل کنید و مجدداً درخواست ویزا دهید همچنین اگر شما فکر می‌کنید که مدارک اولیه شما کامل و بدون نقص بوده باید به کنسولگری که درخواست ویزای شینگن اتریش شما را به اشتباه رد کرده است .

می‌توانید نامه اعتراض آمیزی برای رفع ریجکتی به سفارت کشور مورد نظر ارسال کنید. شما مدت زمان معینی برای اعتراض دارید شما برای اعتراض باید نامه‌ای به عنوان تجدید نظر بنویسید که در ادامه نحوه نوشتن و نگارش آن را برای شما کاملاً توضیح خواهیم داد.

رفع ریجکت ویزای اتریش

ویژگی‌های نامه اعتراض به رفع ریجکتی ویزا

رفع ریجکت ویزای اتریش – نامه اعتراض شما نباید خیلی کوتاه مثلاً در حد یک پاراگراف و نه خیلی طولانی بیشتر از دو صفحه باشد مواردی که باید در نگارش نامه اعتراض به ریجکت ویزای خود رعایت کنید شامل موارد زیر می‌باشد.

اطلاعات فردی: شامل نام ، نام خانوادگی، تاریخ و محل تولد، شماره پاسپورت، آدرس پست و ایمیل و امضای شما
تاریخ ریجکت ویزای شینگن: باید در ابتدای نامه و بعد از اطلاعات شخصی خود ثبت شود
دلیل ریجکتی ویزای شینگن: باید به طور واضح و دقیق همون موردی ‌باشد که در نامه ریجکتی سفارت آمده
توضیحات و دلایل متقاضی در مورد بروز اشتباه در ریجکت ویزا: این بخش مهم‌ترین قسمت نامه می‌باشد که شما باید دلایل توضیحات و مدارک لازم خود را ارائه دهید که چرا درخواست ویزای شما اشتباه بوده و باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

آیا هزینه ویزای اتریش برگشته داده می‌شود؟

رفع ریجکت ویزای اتریش – اگر ویزای شما رد شود و درخواست اعتراض شما نیز قبول نشود هیچ هزینه‌ای به شما برگشت داده نمی‌شود.

زنبیل خرید