تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۴

دبی یکی از زیبا ترین شهر های خاورمیانه است که در سال مسافران زیادی به این شهر لوکس سفر میکنند. یکی از مشکلاتی که اکثر افراد در سفر به دبی با آن مواجه می شوند هزینه های بالای تفریحات در این شهر می باشد تفریحات رایگان در دبی موجود است. از محله های تاریخی گرفته تا استراحتگاه های طبیعی و بازار ها فقط کافیست آن ها را بشناسید تا بتوانید برنامه ریزی سفری داشته باشید.

تفریحات رایگان دبی 2023

تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۴ – شاید کمتر کسی بداند  شهر دبی از دو بخش تاریخی و محله های سنتی تشکیل شده است و اگر دوست دارید در بازار های سنتی و محله های قدیمی بروید که از جاذبه های رایگان استفاده کنید.با ما همراه باشید.

خیابان السیف

یکی از مکان هایی که ترکیب عالی از دبی قدیم و جدید را می توانید در آن مشاهده کنید خیابان السیف است ، که یکی از بهترین مکان های رایگان دبی محسوب می شود. این خیابان درامتداد منطقه نهر دبی واقع شده است که به دلیل تاریخی بودن، این مکان بازسازی شده است. در این خیابان جشنواره های رایگان در زمینه  ی  هنری و صنابع دستی مردمان این منطقه برگزار می شود.

موزه معماری سنتی 

اگر سبک گذشته معماری را دوست دارید حتما سری به موزه معماری سنتی بزنید که برای یکی از شیخ های امارات بوده است و ابزارها و زیورآلات دهه های پیش را می بینید.

مساجد دبی 

تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۴ – امارات متحده عربی یک کشور اسلامی است و دین رسمی آن اسلام است. مساجد دبی از نظر سبک معماری شبیه به هم هستند که ترکیب معماری اسلامی و مدرنیته باعث شده تا به جاذبه های رایگان تبدیل شوند. مساجدی مانند: مسجد خلیفه تاج، مسجد فاروق،  مسجد جمیرا و ….

سواحل دبی 

بازدید از سواحل یکی از تفریحات رایگان دبی است کافیست به یکی از سواحل ورودی رایگان دبی بروید و از امکاناتی مانند زمین والیبال و …. استفاده کنید.

تفریحات رایگان دبی 2023

آبشار کانال آبی دبی 

کانال آبی واقع در خیابان  شیخ زائد دارای ۱۲ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری که برای علاقه مندان به این ورزش بسیار مناسب است نیمکت هایی در فضای باز ساحل وجود دارد که می توانید از آن برای تماشای آبشار مکانیکی این کانال استفاده کنید. این آبشار از زیباترین آبشار های مکانیکی در جهان است.

لامر دبی 

تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۴ – مکان جذاب و مناسبی که می توانید بدون پرداخت هزینه از آن دیدن کنید این مکان با توجه به طراحی عجیب و غریب و هنرهای خیابانی قطعا یکی از بهترین نقاط برای گرفتن عکس سلفی در دبی می باشد. همینطور ساحل لامر تفریحات مناسب رایگان را داراست.

آبنمای دبی

این آب نما در تاریاچه برج خلیفه واقع شده است و دارای بیش از ۶۶۰۰ لامپ می باشد. فعالیت های آب نمای دبی ۳۰/۱۳ تا ۱۴ و از ساعت ۱۸ الی ۲۳ می باشد افراد می توانند در این ساعات به صورت رایگان از این آبنمای موزیکال بازدید کنند.

آکواریوم دبی مال 

این آکواریو شامل ۳۳ هزار ماهی می شود که در آن گونه های مختلفی از آبزیان زندگی می کنند. این آکواریوم در داخل مرکز خرید واقع شده است که بخش هایی از آن به صورت رایگان می توانید تماشا کنید.

نگارخانه های هنری در دبی 

بازدید از نگارخانه های هنری مکانی عالی برای تفریح یک هنرمند است که می توان آن را یکی از تفریحات رایگان دبی دانست. می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ایی از این نگارخانه بازدید کنید.

بازدید از بزرگ ترین کتابخانه جهان عرب 

تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۴ – کتابخانه محمد بن راشد با معماری خاص شبیه به رحل قرآن ، در محله الجداف واقع شده است. هر طبقه این  کتابخانه  به موضوعات مختلفی از تاریخ و هنر تا تجارت و کسب و کار اختصاص داده شده اند.

بازدید این کتابخانه رایگان است ولی باید از قبل تاریخ و ساعت ورود خود را از طرق اپلیکیشن MBRL  رزرو کنید.

سینمای دبی 

دیدن یک فیلم همراه با خانواده یا دوستان یک گزینه عالی برای تفریح در دبی است که شما می توانید از ساعت هشت و سی دقیقه شب به تماشای آن در فضای باز مرکز خرید وافی دبی بپردازید.

کویر گردی 

شهر دبی یک شهر خشک و بیابانی می باشد. این شهر دارای کویر های سوزان و زیباست که افراد بسیاری را به خود جلب کرده است که شما می توانید از این کویر های شگفت انگیز دیدن کنید.

تفریحات رایگان دبی 2023

پارک مشرف

مساحت این پارک سرسبز ۵/۲۵ کیلومتر مربع است و بهترین راه برای استراحت در زیر درختان و قدم زدن در مسیرهای پیاده رو است. این پارک برای والیبال، هندبال، بسکتبال، پیک نیک خانوادگی، دوچرخه سواری مناسب است.این پارک یکی از بهترین مکان های بازدید رایگان در تور دبی است.

لیزرشو دبی

فواره ای به اسم imagine  در دبی وجود دارد  که در آن نمایشی از رقص نور، آتش و آب به اجرا در می آید. در واقع لیزرشو دبی مجموعه ای از نور لیزر به همراه تصاویر ویژه و چراغ های زیباست .

بستکیه 

تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۴ – بستیکه بافت تاریخی شهر دبی است که توسط ایرانیان که از جنوب ایران به این شهر رفته اند ساخته شده است. معماری این منطقه بسیار مشابه معماری شهرها و خانه های جنوب ایران است که شما می توانید از آن بازدید کنید.

ریورلند

ریورلند دبی از جمله موارد جدیدی است که این مکان را به بازدید کنندگان می دهد که تجربه سفر در ۴ زمان مختلف را داشته باشند.

دهکده فرانسه که شما را به اروپا اواخر دهه ۱۶۰۰ می برد. بور دواک یاد آور اوایل دهه ۱۹۵۰ آمریکا است. دروازه هند نیز با زمینه ی آسیایی با خوش آمدگویی سلطنتی به بازدیدکنندگان تجربه آسیایی می دهد و شبه جزیره ایی نیز در قلب ریورلند قرار گرفته که طراحی آن مربوط به انگلستان صنعتی در قرن ۱۹ ام است.

سخن آخر

به نظر شما چند روز لازم است تا تمام تفریحات دبی را ببینید و لذت ببرید؟ قطعا یک هفته کافی نمی باشد. دبی شهری شگفت انگیز است که معمولا به شهر طلایی معروف است، ترکیب فرهنگ سنتی و عربی و تفریحات محبوب باعث شده سفر به دبی یکی از خاطره انگیزترین تجربه های سفری شما باشد. چنانچه قصد سفر به دبی و دریافت ویزای دبی دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان راگناتریپ در تماس باشید.

زنبیل خرید