معرفی جاذبه تماشایی در اروپا که هوش از سرتان می برد

 طبیعت اروپا قطعا شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های طبیعی را برای طبیعت گردان و دوست‌داران طبیعت در خود جای داده است. به هر گوشه‌ای از این قاره‌ی سبز قدم بگذارید، شاهد خلق شاهکارهای بی‌همتا به دست طبیعت خواهید بود؛ مناظری که روح انسان را به پرواز درمی‌آورند.

از رشته کوه‌ ها و مناطق سرسبز گرفته تا سواحل کریستالی و مناظر قطبی، قاره اروپا شامل صدها آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو و هزاران زیبایی طبیعی است که نمی‌ توان در یک متن به همه آن‌ها اشاره کرد.

 

طبیعت اروپا حرف زیادی برای گفتن دارد، به همین دلیل، تلاش کرده‌ایم زیباترین جاذبه‌های تماشایی در اروپا که هوش از سرتان می برد، معرفی کنیم. یرای سقر به جاذبه های اروپا شما نیاز به اخذ ویزای شینگن از کشور مربوطه می باشید در این مقاله با راگناتریپ همراه باشید. راگناتریپ با بیش از سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای شینگن مجری تورها و ویزای اروپا می باشد

ما در این راهنما، علاوه بر معرفی جاذبه های تماشایی در اروپا، به شما نکاتی را ارائه می دهیم تا بتوانید با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ویزای شینگن، با دیدنی‌های بی نظیر که توجه هر گردشگر و مسافری را به خود جلب می‌کند سفری شگفت‌انگیز به اروپا داشته باشید. طبیعت اروپا شاهکاری در تمام جهان است، به‌طوری‌که به هر نقطه از این قاره زیبا که قدم بگذارید، با یک جاذبه طبیعی بسیار جذاب مواجه خواهید شد.

پس بیایید با هم نگاهی به زیباترین جاذبه های اروپا بیندازیم و برنامه سفر خود را شروع کنیم.

کشورهای اروپایی دارای زیباترین طبیعت

اگر به دنبال بازدید از زیباترین جاذبه های طبیعی کشورهای اروپایی که هوش از سرتان می برد هستید، لیستی از کشورهایی که ترکیبی از مناظر طبیعی زیبا، بکر، آرام و شگفت انگیز دارند، در زیر ارائه شده است:

۱.سوئیس؛ رشته کوه های آلپ (Alps Mountains)

رشته‌کوه‌های آلپ یکی از بزرگ‌ترین رشته‌کوه‌های دنیا است که ۶۵ درصد از خاک سوئیس را در برمی‌گیرد و این کشور را به آلپی‌ترین سرزمین دنیا بدل می‌کند. این کوه‌ها ۴۵ میلیون سال پیش تشکیل شده‌اند و برخی از بلندترین قله‌های اروپا از جمله مونته روزا و ماترهورنکه که از لحاظ تاریخی از این کشور محصور در خشکی محافظت می‌کردند را شامل می‌شوند. امروزه، بسیاری از علاقه‌مندان به طبیعت برای پیاده‌روی، اسکی، پاراگلایدر سواری و شنا به کوه‌های آلپ سوئیس سفر می‌کنند.

این قله‌های مرتفع در طول تاریخ توانسته‌اند، از این سرزمین در برابر هجوم بیگانگان محافظت کنند. امروزه دوستداران طبیعت برای کوه‌پیمایی، اسکی، پرواز با پاراگلایدر و شنا راهی این کشور می‌شوند. جهت سفر به رشته کوه های آلپ نیاز به اخذ ویزای شینگن دارید همچنین ما در راگناتریپ برگزار کننده تورهای اروپا از جمله تور سوئیس می باشیم.

۲.ایتالیا؛ ساحل آمالفی (Amalfi Coast)

آمالفی، یک خط ساحلی ۵۰ کیلومتری در جنوب شبه جزیره سورنتو است که به دلیل ترکیبی از زیبایی، فرهنگ و طبیعت یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می‌آید. ساحل آمالفی (Amalfi) از روستاها و شهرهای زیبایی همچون دهکده‌ی دوست‌داشتنی پوزیتانو تشکیل شده است و منظره‌ی وصف‌ناپذیری از دریای مدیترانه را به نمایش می‌گذارد.

پیشنهاد می‌کنیم در سفر به این ساحل تور قایقی که در امتداد ساحل وجود دارد را از دست ندهید و حتماً در آن شرکت کنید.

معرفی جاذبه تماشایی در اروپا

۳.انگلستان؛ لندز اند (Lands’ End)

لندز اِند (Land’s End) در غربی‌ترین نقطه‌ی شهر کورن وال (Cornwall) قرار دارد. آرامش وصف‌ناپذیر و زیبایی طبیعی این منطقه، یکی از مشهورترین مناظر بریتانیا را پدید آورده است. خط ساحلی این منطقه توریستی و کوهستانی، مناظری فوق‌العاده به دریای سلتیک دارد و قدم زدن در امتداد آن، چشم‌ اندازی رو به دریایی باشکوه و همچنین خلیج‌ها و غارهای متعدد را به شما می‌دهد. در لندز اند، مراسم مختلفی نیز در طول سال برگزار می‌شود که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

معرفی جاذبه تماشایی در اروپا

۴.فرانسه؛ دره وردن (Gorges du Verdon)

دره‌ی باشکوه وردن (Verdon) یک تنگه‌ی عمیق رودخانه‌ای است که به خاطر آب زلال و فیروزه‌ای‌رنگ خود در ردیف یکی از برجسته‌ترین مناظر اروپا قرار می‌گیرد. عمق این دره به ۷۰۰ متر می‌رسد و در میان گردشگرانی که به غواصی و قایق‌سواری با کایاک علاقه‌مند هستند، از محبوبیت زیادی برخوردار است. برخی از مکان‌های دیدنی نزدیک این دره عبارت‌اند از:
• روستای موستیرز-سنت ماری در پارک جنگلی وردون
• کلیسای نوتردام دوبوار متعلق به قرن دوازدهم
• موزه د لا فاینس
البته بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند، به کوه‌پیمایی در میان پارک‌های طبیعی و تحسین پوشش گیاهی و جانوری آن بپردازند و از فراز دره به تماشای چشم‌انداز زیبای مقابل خود بنشینند.جهت سفر به فرانسه متوانید از تورهای فرانسه راگنا تریپ استفاده کنید.

۵-فرانسه؛ مزارع اسطوخودوس (Lavender fields)

مزارع بنفش‌رنگ اسطوخودوس در پروانس (Provence) یکی از دوست‌داشتنی‌ترین چشم‌اندازهای گیاهی جهان است و زیبایی این منظره به‌خصوص در نزدیکی صومعه‌ی رومی نوتردام سنانک در دهکده‌ی گوردس (Gordes) دوچندان می‌شود و از آن در تولید محصولات مختلفی مانند صابون‌ها، مواد غذایی و سایر محصولات در سراسر جنوب فرانسه استفاده می‌شود.

در این مزرعه، علاوه بر زیبایی ظاهری، رایحه بسیار خوشایندی نیز به مشام می‌رسد. مزارع اسطوخودوس از نیمه‌ی ماه ژوئن تا نیمه ماه آگوست به گل می‌نشینند و هوا را عطرآگین می‌کنند.

معرفی جاذبه تماشایی در اروپا

۶.اتریش؛ دریاچه هالشتات (Hallstatt Sea)

هالشتات (Hallstatt) دهکده‌ی قرن نوزدهمی خوش‌منظره‌ای در ناحیه‌ی لیک دیستریکت (Lake District) اتریش است که بین دو شهر سالزبورگ و گراز (Graz) قرار دارد در ناحیه دریاچه اتریش است که دارای کلبه‌ها، معادن نمک و غارهای یخی زیبایی است.

این دهکده که در محله‌ای قرار دارد که قدمت آن به اوایل عصر آهن می‌رسد، یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های مسکونی در تمام قاره اروپا به شمار می‌آید.

کلام آخر

در نهایت، اروپا با وجود جاذبه های مدرن و صنعتی در بسیاری از مناطق، مکانها و جاذبه های طبیعی دارد که می تواند هوش از سرتان ببرد. از طبیعت های بکر، جنگلها، کوه ها، دریاچه ها و صدها جاذبه طبیعی سفری به یاد ماندی در ذهن هر توریستی باقی می ماند. این راهنما و نکات ارائه‌شده در آن برای برنامه‌ریزی سفری جذاب و به‌یادماندنی به شما کمک خواهد کرد.

پس با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از این اطلاعات، می‌توانید از سفر به این قاره شگفت‌انگیز بدون آنکه وقتتان تلف شود، لذت ببرید. طبیعتی زیبا و بکر در انتظار شماست. برنامه سفر خود را شروع کنید و به کشف زیباترین شهر‌های اروپا بپردازید. سفر خوش!

زنبیل خرید