گران‌ ترین هتل‌ های دبی

گران‌ ترین هتل‌ های دبی - لاکچری ترین هتل‌ ها در دبی - دبی نگین کشورهای امارات، شهری پر زرق و برق با برج ‌های بلند، هتل‌ های شیک، مراکز خرید لوکس و برند و گران قیمت است. البته به این معنی نیست که فقط در صورت ثروتمند بودن می‌ توانید به دبی سفر کنید و هتل‌ های ارزان قیمت تری وجود ندارد، شما با هر بودجه ‌ای می‌ توانید به دبی سفر کنید و یک سفر به یاد ماندنی برای خود داشته باشید، ما در این مقاله می‌ خواهیم درباره گران‌ ترین هتل‌ های دبی - لاکچری ترین هتل‌ ها در دبی ، خدمات و امکانات آن ها برایتان توضیح دهیم:

چنانچه قصد دریافت ویزای دبی و یا رزرو‌ تور دبی را دارید با کارشناسان راگناتریپ تماس حاصل فرمایید.

گران‌ترین هتل‌های دبی

گران‌ ترین هتل‌ های دبی

  • هتل ریکسوس پریمیوم دبی (Rixos Premium Dubai JBR )

رکسوس پریموم یکی از هتل ‌های ۵ ستاره و گران‌ ترین هتل‌ های دبی است، این هتل ۳۵ طبقه و دارای دو ساختمان است و همچنین ساحل اختصاصی نیز دارد. در این هتل شما بهترین نما از ساحل و چرخ و فلک دبی را دارید. پذیرش این هتل از ساعت ۳ بعد از ظهر شروع می شود و حداکثر تا ۴ صبح به اتمام می ‌رسد. اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورتی که از تخت ‌های همان اتاق استفاده کنند رایگان است.

امکانات این هتل عبارتند از: رستوران – باشگاه بدنسازی – استخر – حمام ترکی – آرایشگاه – پارکینگ – کافه در ساحل – اینترت رایگان – آب گرم با تمام امکانات – روزنامه در لابی – صندوق امانات – صرافی و تبدیل ارز است و کارمندان هتل به زبان‌ های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی روسی و ایتالیایی صحبت می کنند.

هزینه اقامت در اتاق دو نفره برای هر شب از ۷۷۰ دلار شروع می شود و بنا به اندازه اتاق و امکاناتی که می‌خواهید تا ۵۴۰۰ دلار نیز افزایش می‌یابد.

 هتل آتلانتیس پالم دبی پالم

هتل آتلانتیس هتلی ۵ ستاره و به نگین جمیرا شهرت دارد، هزینه رزرو این هتل ارزان‌ ترین اتاق‌ های آن از شبی ۳۲۴ دلار شروع و برای رزروهای اتاق ‌های palm island kingباید حداقل بودجه ۳۳۸ دلاری داشته باشید.

اگر شما در هتل آتلانتیس اقامت داشته باشید می‌توانید به صورت نامحدود و کاملاً رایگان از پارک آبی Aquaventure و آکواریوم Lastchamers استفاده کنید. همچنین یکی از محبوب ‌ترین رستوران‌های این هتل، رستوران چینی Hakkasan است که غذا های اصیل جینی و یک محیط لوکس را برای شما فراهم کرده‌اند.

این نکته را باید بدانید که آوردن و ورود حیوانات خانگی به این هتل متاسفانه مجاز نیست.

  •  هتل شرایتون دبی

این هتل ۵ ستاره به تازگی بازسازی شده است. یکی از جذابیت ‌های این هتل داشتن پنجره‌ هایی از کف تا سقف است که باعث شده چشم انداز بی‌نظیری داشته باشد. فاصله این هتل با مرکز خرید معروف طلا و ادویه دبی تنها ۳ کیلومتر است.

اگر بخواهیم برخی از امکانات این هتل را برای شما بگوییم: فضای کنفرانس و ۵ اتاق جلسه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، روزنامه رایگان در لابی، فضایی برای نگهداری از کودکان ( هزینه اضافی )، اتوکشی و شستشوی لباس ( هزینه اضافی ) و تمامی کارمندان به چند زبان فرانسوی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فیلیپینی، روسی، هندی و عربی می‌توانند صحبت کنند.

گران‌ ترین هتل‌ های دبی

  • هتل هیلتون دبی

هتل هیلتون یکی دیگر از گران‌ ترین هتل‌ های دبی است. هتل هیلتون در ساحل مشهور جممیرا قرار دارد. از جمله امکانات این هتل برای افراد ناتوان جسمی اتاق ‌ها و امکانات خاصی از جمله سینک حمام در ارتفاع کم و توالت ریلی طراحی شده است، همچنین امکانات فراوانی برای خرید، غذا خوردن و تفریح و استراحت دارد. اینترنت در فضای عمومی هتل رایگان و در اتاق‌ ها پولی است، پارکینگ رایگان، استخر شنا در میان نخل ها قرار دارد و همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی چتر های آفتابی است، اتاق ‌های ضد آلرژی، کلاس یوگا، آرایشگاه، کلاس بدنسازی، مربی بدنسازی، موسیقی زنده ( با هزینه )، پخش زنده مسابقات ورزشی ( با هزینه )

  •  هتل فایو پالم دبی

هتل‌ های فایو پالم جمیرا یکی از لوکس‌ ترین و گران ‌ترین هتل‌ های دبی است، که در کنار دریا قرار دارد و بهترین مکان برای عاشقان تفریحات دریایی است. این استراحتگاه رویایی ساحلی لذت کالیفرنیا و تماشای دبی را در کنار هم دارد.

طراحی بی‌نظیر این هتل یک آمفی تئاتر به شکل مکعب شیشه ‌ای و مرکزی است که با استخری به عرض ۶۰ متر، رستوران و مکان ‌های تفریحی شبانه، ساحل، آبگرم، استخر، باشگاه کودکان و خدمات ورزشی و سلامت مجموعه ای بی ‌نظیر است.

جالب است بدانید که هتل فایو پالم جمیرا با بسیاری از موسسات خیریه همکاری می کند و برای بهبود زندگی کودکان زیادی در سراسر دنیا فعالیت های زیادی انجام می دهد.

  • هتل گرند کازمو پولیتن ( Grand Cosmopolitan)

هتل گرند کازموپولیتنیکی یکی دیگر از گران‌ ترین هتل‌ های دبی است. هتل گرند کازموپولیتن، امکاناتی در سطح جهانی دارد به همین دلیل است که بیشتر مورد انتخاب افراد مشهور و شناخته شده است. از جمله امکانات این هتل می‌ توان به رستوران، تراس، استخر های رو باز، جکوزی، سونا، خدمات ماساژ، سالن تناسب اندام، زمین بازی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و پارکینگ خصوصی اشاره کرد.

هزینه اقامت در اتاق ‌های دونفره هتل گرند کازمو پولیتن حدوداً به ازای هر شب از ۲۰۰ دلار شروع می شود و بنا به اندازه اتاق و نوع و امکاناتی که دارند تا ۸۰۰ دلار افزایش پیدا می‌ کند.

  • هتل کرون پلاس دبی مارینا ( Crowne Plaza Dubai Marina)

هتل کروم پلاس دبی جز گران‌ ترین و لوکس ‌ترین هتل‌ های دبی است که در نزدیکی ساحل قرار دارد. از جمله امکانات این هتل رستوران، استخر روباز، ماساژ، باشگاه بچه‌ ها، صرافی و مرکز تناسب اندام است. هزینه اقامت در هتل‌ های دو نفره این هتل برای هر شب از ۳۷۰ دلار شروع می‌ شود و بنا به اندازه و خدمات اتاق تا ۷۴۰ دلار افزایش پیدا می ‌کند.

  • هتل آدرس اسکای ویو ( address sky veiw)

هتل اسکای ویو در نزدیکی ساحل رکاتو قرار دارد و نمای بسیار زیبایی به شهر دبی داده است. انگار که تمامی شهر دبی زیر پای شماست و حس پرواز کردن به شما دست می ‌دهد. پروژه برج دوقلوی اسکای ویو در سال ۲۰۱۹ به اتمام رسید. مهم ترین قسمت این برج پلی است که در طبقه ۵۱ برج به طبقه ۵۴ برج دیگر متصل می‌ شود.

اگر بخواهیم یکی دیگر از جذابیت ‌های این هتل را برای شما بگوییم سرسره شیشه ‌ای و کاملا شفاف است که از آخرین طبقه برج شروع می ‌شود و حدوداً ارتفاع آن به ۵/۲۱۹ متر می رسد که شما می توانبد سر بخورید . از دیگر امکانات این هتل می‌ توان به کافه‌ ها، رستوران‌ های معروف و جذاب و اینترنت رایگان اشاره کرد.

لاکچری ترین هتل‌ ها در دبی

  • هتل آدرس دبی

این هتل در مرکز شهر و در مجاورت برج الخلیفه است. و فاصله این هتل تا فرودگاه فقط ۱۵ دقیقه است. یکی از ویژگی های این هتل منظره رو به تراس آن پانوراما است و در بعضی از اتاق ها این دید به برج خلیفه می رسد.

پارک آبی والت بادی و اسکی دبی تقریباً در فاصله ۱۸ کیلومتری هتل قرار دارد. از امکانات این هتل می ‌توان به تلوزیون هوشمند و مینی بار ( چای و قهوه ) در هر اتاق، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق نگهداری چمدان‌ ها، استخر، ماساژ، سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ و صرافی می ‌توان نام برد. در سالن غذا خوری این هتل می توانید آثار هنری بسیاری را تماشا کنید و در لابی هتل می توانید از نوشیدنی ها و تنقلات مختلفی استفاده کنید.

چنانچه قصد دریافت ویزای دبی و یا رزرو‌ تور دبی را دارید با کارشناسان راگناتریپ تماس حاصل فرمایید.

زنبیل خرید