لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند

پوکت بزرگ ترین و معروف ترین جزیره تایلند است. تفریحات در پوکت، بسیار متنوع و هیجان انگیز است. پوکت جزیره ای محبوب و خارق‌العاده است که جاذبه های بسیار دیدنی دارد. روزانه بیش از ۵۰ پرواز از بانکوک به پوکت اختصاص داده شده است. در این مقاله سعی داریم شما را با جاهای دیدنی پوکت آشنا کنیم تا برای تور پوکت بهترین جاهای دیدنی را انتخاب کنید.

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند

ساحل آزاد

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند، این ساحل به دلیل طبیعت بسیار زیبا و بکری که دارد مورد توجه گردشگران قرار گرفته ولی این ساحل زیبا کمی دورتر از جزیره است و همین موضوع باعث شده که دسترسی به آن کمی سخت باشد.اما اگر واقعا به دنبال یکی از جاهای جذاب هستید که آرامش هم داشته باشید یکی از بهترین گزینه ها برای شما این ساحل است.

ساحل کاتا

ساحل کاتا یکی از مراکز تفریحی پوکت است، اطراف آن از تپه های سرسبز، نخل و درختان دم اسبی پوشیده شده است. در ساحل کاتا امکانات خوبی برای رفاه حال گردشگران فراهم شده. در این ساحل هتل لوکس بوتهاوس پوکت قرار دارد، این هتل به قدری زیبا و جذاب طراحی شده است که خود به عنوان یکی از جاهای دیدنی پوکت می توان محسوب کرد، اگر دلتان یک جای خلوت و آرام می خواهد حتماً به این ساحل سر بزنید.

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند

فانتاسی

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند، پارک فانتاسی یکی از جاهای دیدنی پوکت است در این پارک می توانید سرگرمی های مهیج و غذاهای متنوع را تجربه کنید. یکی از ویژگی های این پارک این است که مطابق با فرهنگ کشور تایلند ساخته شده است.
ساحل سورین: به دلیل این که پوکت یک جزیره بزرگ است پس قطعاً بیشتر جاهای دیدنی پوکت را سواحل زیبا تشکیل داده است. ساحل سورین را با آب زلال و شن های سفیدش می شناسند این ساحل به دلیل زیبایی منحصر به فردش غالباً طرفداران زیادی بین ثروتمندان و افراد مشهور دارد .

پناهگاه فیل ها

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند ، فیل ها در تایلند از جایگاه ویژه ‌ای برخوردارند و فیل در واقع حیوان ملی کشور تایلند محسوب می شود.‌ این پناهگاه علاوه بر این که یک مکان امن برای حفاظت از فیل ها ست، اگر به هر دلیل این موجودات دچار صدمه شوند، به سرعت آن ها را تحت مداوا قرار می دهند. شما می توانید با مراجعه به پناهگاه فیل ها آنها را از نزدیک ببینید و با زندگی آن ها بیشتر آشنا شوید.

پوکت را می توان به دو قسمت تقسیم کرد؛ بخش مدرن که تا حد زیادی با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده، و بخشی از جزیره که بافت قدیمی دارد و به شهر قدیمی معروف است. به خاطر معماری قدیمی و باستانی محیطی دنج و دیدنی را برای گردشگران رقم زده است.

مجسمه بزرگ بودا

اکثر مردم تایلند بودایی هستند و اصولا بوداییان از خدایان خود مجسمه‌های باشکوهی می سازند. یکی از معروف ترین مجسمه های این جزیره که بر روی تپه های ناکر بین کاتا و چالونگ قرار گرفته، مجسمه بزرگ بودا است. ارتفاع این مجسمه ۴۵ متر و از جنس سنگ مرمر است. برای دیدن این مجسمه باید ۶ کیلومتر مسافت را طی کنید. از روی تپه ‌های ناکر به راحتی می توانید کل شهر را با دید ۳۶۰ درجه تماشا کنید و لذت ببرید.

پارک ملی سیرینات

این پارک در ناحیه غربی جزیره پوکت واقع شده، از چهار ساحل دست نخورده و تا حد زیادی بکر تشکیل شده است. این پارک ۹۰ کیلومتر مربع مساحت دارد یکی از حیوانات این حوالی لاک پشت های پشت چرمی هستند. این لاک پشت ها در دو ساحل هات نای یانگ و ساحل هات مای خائو تخم گذاری می کنند. زمان تخم گذاری این لاک پشت ها هنگام شب است بهترین زمان برای دیدن این لاک پشت ها هم نوامبر تا فوریه است.

معبد جوی تویی

معبد جوی تویی یکی از مهم ترین معابد تایلند است که در واقع یک معبد چینی است و با توجه به معماری چینی ساخته شده است. معبد جوی توی محلی می باشد و برای بومیان این جزیره اهمیت زیادی دارد. در این معبد سالانه جشنواره گیاهخواری برگزار می شود که نقش مهمی بین مردم دارد.

معبد وات چالونگ

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند، معبد وات چالونگ در ۸ کیلومتری شهر پوکت قرار دارد. در شهر پوکت ۲۹ معبد مختلف وجود دارد. که معبد وات چالونگ یکی از بزرگ ترین معبد پوکت است و جزء مقدس ترین معابد به حساب می آید علت مقدس تر بودن این است که تکه‌ ای از استخوان بودا در مقبره گنبدی شکل در ارتفاع ۶۰ متری نگهداری می شود. این معبد محبوب ترین جاذبه گردشگری تایلند است که شامل هزاران قطعه شیشه کوچک و بزرگ، دیوارها و سقف های آن با نقاشی های حماسی تزیین شده و چندین تندیس طلا از بودا و سایر بزرگان بودا وجود دارد.

شما برای بازدید از این معبد باید قوانین خاصی را رعایت کنید که این قوانین شامل:
• در مقابل مجسمه بودا نایستید
• حتما هنگام بازدید لباس پوشیده و مناسب به تن داشته باشید
• حتما بدون کفش داخل شوید.

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند

موزه تریک آی

موزه تریک آی اولین موزه سه بعدی در جنوب تایلند بوده، این موزه گواهینامه برتری را از مشاوران دریافت کرده جالب است بدانید که آثار این موزه کار دست هنرمندان کره‌ای است. این نقاشی ها به گونه ای طراحی شده که خودتان را جزئی از اثر تصور خواهید کرد پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد بازدید از این موزه را دارید در یک روز بارانی به بازدید این موزه بروید چون در روز بارانی منظره ی فوق‌العاده‌ای دارد.

جمع بندی

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند ، ما در این مطلب سعی کردیم تعدادی از جاذبه‌های بیشمار شهر پوکت در کشور تایلند را به شما معرفی کنیم، جاذبه‌های فراوانی که بازدید از هر کدام می‌تواند شیرینیِ سفر به این شهر را چندین برابر کند. البته تعداد سواحل شهر پوکت بسیار زیاد است که ما در این مقاله توانستیم به تعدادی از آن ها بپردازیم.شما می توانید جهت رزو تور تایلند و تور پوکت با کارشناسان ما در راگنا تریپ همراه باشد.

زنبیل خرید