چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم ؟ ۲۰۲۳

چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم ؟ - سفر به اروپا حتماً یکی از علاقه ‌های هر فردی است. دیدن برج ایفل فرانسه، کولوسئوم در ایتالیا با آمفی تئاتر فلوریا، موزه لوور پاریس، کاخ باکینگهام در انگلیس، برج کج پیزا در ایتالیا، رشته کوه‌ های آلپ و ...هر چقدر از زیبایی‌ های اروپا بگوییم کم گفتیم. ولی در بیشتر مواقع موضوع اصلی هزینه ‌هاست که باعث می‌ شود آرزوهایمان را فراموش کنیم. درسته که هزینه ها در اروپا بسیار گران است ولی با کمی خلاقیت و هوشمندانه بودن می‌ توانید ارزان به اروپا سفر کنید .

نحوه درخواست ویزای شینگن

ویزای شنگن 

چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم ؟ – برای سفر به اروپا باید ویزا داشته باشید و اگر مقصد شما جز یکی از ۲۷ کشور اتحادیه شنگن مانند: اتریش، مجارستان، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، پرتقال، فرانسه، آلمان، یونان، هلند، اسلوونی، ایسلند، نروژ، لهستان، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، مالت، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین ، کرواسی، لیتوانی و لوکزامبورگ باشد باید ویزای شنگن بگیرید. گرفتن ویزا جز مهم ‌ترین کارهای قبل از سفرتان است.

می‌خواهید به تنهایی سفر کنید و مدارکتان برای گرفتن ویزا کامل است در این شرایط شما دیگر نیازی به تورها ندارید، ولی اگر مشکل زبان دارید و یا تجربه سفر اروپایی ندارید بهتر است از تورهای اروپایی استفاده کنید، از آژانس‌ هایی کمک بگیرید که روی تور خود دعوتنامه یا گارانتی معتبر دارند.

 

چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم

 

حمل و نقل

یکی از راه ‌های صرفه ‌جویی در هزینه ‌های سفر خود بلیط هواپیمای ارزان قیمت است. بعضی از ایرلاین‌ ها بلیط‌ های ارزان تری نسبت به بقیه دارند. باید آن ها را بشناسید و یا بلیط لحظه آخری تهیه کنید، ولی ممکن است در بعضی موارد بلیط لحظه آخری حتی خیلی گران ‌تر نیز باشد بنابراین بهترین زمان خرید بلیط ۶۰ روز قبل از پرواز است.

محل اقامت

اقامتگاه ‌ها همیشه درصد زیادی از هزینه‌ های سفر شما را می ‌گیرند درست است که اقامت که در هتل ۵ ستاره بسیار لذت بخش است ولی با رایج شدن هاستل ‌ها دیگر نیازی به هتل نیست. اگر می ‌خواهید هزینه سفر خود به مقدار قابل توجهی کم شود می‌ توانید از هاستل ‌ها استفاده کنید. هاستل‌ ها با توجه به قیمتشان از خدمات و کیفیت مختلفی برخوردار هستند، امکانات هاستل ‌ها شامل تخت، حمام، سرویس بهداشتی، گاهی آشپزخانه و گاهی صبحانه است. اقامت شما در هاستل‌ ها می‌تواند گاهی با صاحب خانه یا گردشگران و یا حتی تنها باشید.

در فصل‌هایی که توریست زیاده سفر نکنید !

در اروپا فصل‌ های سرد خیلی بیشتر است، به همین دلیل تا وقتی که هوا گرم می‌ شود تعداد سفرهای خود اروپاییان نیز بیشتر می‌ شود، معمولاً در فصل ‌های گرم تعداد توریست خیلی بیشتر است، همین موضوع باعث می‌شود همه چیز گرانتر شود. در فصل‌ های بهار و پاییز که هوا نسبتا بهتر است شما می ‌توانید از این موقعیت استفاده کنید.

در این فصل‌ ها هم توریست‌ های کمتری هستند هم ارزان ‌تر است و هم شهر خلوت‌ تر و شما راحت‌ تر می‌ توانید از جاهای دیدنی شهر دیدن کنید. حتی در فصل زمستان درسته که هوا سرد است ولی هتل ها تخفیف ۴۰ درصدی دارند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

دیدنی ‌های رایگان

وقتی شما سفر می ‌کنید قطعاً از جاذبه‌ های دیدنی آن شهر دیدن می‌ کنید، که تقریباً برای همه آن ها باید بلیط ورودی تهیه کنید، ولی شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از آن ها یک روز در ماه یا یک روز در هفته ورودی رایگان دارند و فقط شما باید تاریخ روزهای رایگان آن ها را بدانید و حتماً قبل از سفر به این تاریخ ‌ها دقت و با توجه به آن‌ها برنامه ‌ریزی کنید در این صورت است که در هزینه‌ های شما صرفه‌ جویی می‌ شود و لازم نیست برای همه مکان های دیدنی هزینه کنید.

وقتی برای اولین بار به شهر جدید می ‌روید برای این که از تخفیف‌ ها، نقشه ‌های رایگان و از بازدیدهای رایگان با خبر شوید باید به دفاتر اطلاعات گردشگری مراجعه کنید . پیشنهاد ما به شما این است که از امکانات بازدید موزه‌ ها و وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

 

چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم ؟ 2023

وسایل نقلیه عمومی

در ایران هر چقدر کرایه تاکسی‌ ها ارزان است برعکس در خارج از ایران اصلاً اینگونه نیست، حتماً باید از وسیله‌ های نقلیه عمومی استفاده کنید. وقتی از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌ کنید به میزان زیادی در هزینه ‌های خود صرفه‌ جویی کرده ‌اید. به عنوان مثال برای گردش در اسلو از کارت OSLO welcome card برای کاهش هزینه ‌ها استفاده کنید. کارت‌ های دیگری مانند BERLIN welcome card هستند که شامل حمل و نقل رایگان، تخفیف مکان‌ های گردشگری، تورها، رستوران‌ها و موزه ‌ها را نیز دارند.

پیاده‌ روی

شما به سفر می‌روید که مردم، آداب و رسوم، فرهنگ و در کنار آن‌ها جاذبه‌های گردشگری و مکان‌ های تفریحی را ببینید. گردشگران برای جابجایی خود در شهر بیشتر از پیاده ‌روی استفاده می‌ کنند، چون که هم می ‌توانند از مکان‌ های دیدنی و جذاب شهر دیدن کنند و هم با مردم شهر بیشتر آشنا شوند و هم در هزینه ‌های حمل و نقل خود صرفه جویی کرده اند.

صرفه‌ جویی در زمان

شما می ‌دانید که هر چقدر بیشتر در سفر بمانید هزینه بیشتری هم دارید بنابراین باید به زمان سفر خود توجه کنید و با توجه به هزینه ‌ای که کرده‌ اید دوست ندارید جایی را از قلم بیندازید و از همه جا دیدن کنید. بنابراین باید از تورهای رایگان پیاده ‌روی استفاده کنید که زمان شما را کنترل کنند و مکان‌ های بیشتری را به شما نشان دهند. یکی از بهترین این تورها sandeman است. این تورها بسیار جامع است و شما می ‌توانید در صورت دلخواه به راهنما انعام دهید. شما می ‌توانید در وب سایت Get your Guide بروید و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

شما می‌ توانید همه موارد بالا را رعایت کنید و یک سفر مقرون به صرفه‌ ای به اروپا داشته باشید و آرزوهای خود را فراموش نکنید. ما سعی کردیم که نکات مهم سفر ارزان به اروپا را در اختیار شما قرار دهیم و امیدواریم که مورد پسند شما قرار گرفته باشد.
.

در این مقاله از راگنا تریپ سعی شد شما را با چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم اشنا کنیم. چنانچه قصد دریافت ویزای شینگن و یا رزرو‌ تور اروپا را دارید با کارشناسان راگناتریپ تماس حاصل فرمایید.

زنبیل خرید