Contact to us

هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی

هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی - کشور کانادا در ایران سفارت ندارد به همین دلیل متقاضیان ویزا بایستی از طریق کشور ثالث برای دریافت وقت سفارت و انجام انگشت نگاری اقدام کنند. همچنین به دلیل نزدیکی امارات به کشور ایران سفارت ‌های دبی و ابوظبی از مقاصدی هستند که خدمات دریافت ویزای کانادا را به متقاضیان ایرانی ارائه می‌دهند.

مقصد بیشتر متقاضیان ایرانی برای دریافت ویزای کانادا شهرهای دبی و ابوظبی است. این دو شهر از مهم ‌ترین شهرهای خاورمیانه هستند که هر ساله افراد زیادی برای انگشت نگاری ویزا کانادا، ویزای توریستی انگلیس و سفارت آمریکا به امارات سفر می ‌کنند. در ادامه با چندین هتل خوب و معروف دبی که نزدیک به سفارت کانادا می‌ باشند آشنا شده و توضیحات کافی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چهار هتل معروف و بسیار لوکس در نزدیکی سفارت کانادا در دبی قرار دارد. این هتل‌ها شامل هتل فورسیزن، هتل جمیرا بیچ، هتل والدورف آستوریا و مارین بیچ هستند. که در ادامه خدمات و شرایط هر یک از هتل‌ ها را تک به تک برایتان توضیح می‌دهیم.

هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی

هتل فورسیزن ریزورت دبی

هتل سیزن یکی از هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی است، هتلی ۵ ستاره لوکس است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده، تمام اتاق‌ ها و سوئیت ‌های این هتل مدرن هستند. از امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فضای باز، ساحل خصوصی، یک آبشار و دو استخر شنا در فضای باز، دو زمین تنیس و مسیر پیاده‌ روی در کنار ساحل، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در محوطه، راهنمای خدمات تور، خدمات خشکشویی، اتوشویی و حمل و نقل فرودگاهی و نگهداری و مراقبت از کودکان شما البته با هزینه اضافی نیز برای شما انجام می ‌شود.

این هتل زیبا تنها ۲۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دبی، ۱۵ دقیقه با فواره دبی، ۲۰ دقیقه با مرکز خرید و کمتر از ۱۵ دقیقه با سفارت کانادا در دبی فاصله دارد.
رستوران‌های معروف هتل : هر روز ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبحانه در بوفه سرو می‌ شود. رستوران ‌های معروف شامل: رستوران SUQ با غذاهای بین المللی، رستوران sea Fu با غذاهای دریایی و رستوران Shai salon با غذا های خاورمیانه هستند.

امکانات اتاق‌های هتل فورسیزن

هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی – همه اتاق ‌های این هتل مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان هستند. همچنین شامل امکاناتی مانند: سرویس خواب با کیفیت، ملافه‌ های ضد آلرژی، روزنامه رایگان، اتو و میز اتو در صورت درخواست و بسیار خدمات دیگر. در صورت نیاز به وسیله یا خدمات خاص دیگر می‌ توانید از میز پذیرش درخواست دهید.

هتل جمیرا بیج

هتل جمیرا یکی دیگر از هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی است. هتل جمیرا در قسمت ساحلی شهر دبی قرار دارد و یکی از لوکس‌ ترین و مجلل‌ ترین هتل ‌های این شهر است. شما علاوه بر استفاده از این هتل می‌توانید از ساحل خصوصی و خدماتی مانند ۵ استخر روباز و سرپوشیده، دیوار کوهنوردی و ۱۰ رستوران مختلف بین المللی نیز استفاده کنید. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به طور رایگان و نامحدود از پارک آبی wild wadi استفاده کنید. فاصله شما از فرودگاه بین المللی دبی تا هتل جمیرا تنها ۲۰ کیلومتر است تنها با طی کردن ۱۰ دقیقه می‌ توانید به دیدنی‌های مختلف دبی نیز دسترسی پیدا کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل جمیرا دبی

برخی از امکانات و خدمات این هتل شامل: مبلمان در فضای باز و ساحل ، منطقه ساحلی خصوصی، تراس آفتابگیر، باغ ، سالن ایروبیک ،بخش رویدادهای ورزشی زنده ، پارک آبی ، باشگاه مخصوص کودکان ، تجهیزات بدمینتون و تنیس اتاق بازی ( با هزینه اضافی) ، اینترنت در همه اتاق‌های هتل رایگان است ، پارکینگ خصوصی رایگان ، ایستگاه شارژ خودروهای برقی هستند.
تمامی کارکنان این هتل به زبان عربی، آلمانی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسه ، هلندی ، ایتالیایی ، روسی و فیلیپینی تسلط کامل دارند. یکی از قوانین اصلی این هتل که باید بدانید ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نیست.

هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی

 

هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا

هتل والدورف آستوریا یکی دیگر از هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی است. هتل والدورف آستوریا در پالم جمیرا قرار دارد، این هتل ۵ ستاره با اتاق ‌ها و سوئیت‌ های بسیار لوکس که منظره ‌ای با زمین گلف و باغ و همچنین دریای خلیج فارس دارد. این هتل با الهام از کاخ‌ های شبه جزیره عربستان در یک مکان ساحلی ساخته شده است.

از امکانات این هتل می ‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد علاوه بر آن زمین گلف ،زمین تنیس، مرکز اسپا و ماساژ، دو استخر روباز،۶ رستوران بین‌المللی خاص، و اگر علاقه مند با آفتاب و دریا هستید، مکانی مناسب برای ریلکس کردن و آفتاب گرفتن در کنار ساحل و دریا است. فاصله شما با برج خلیفه و دبی مال تنها ۳۰ دقیقه می ‌باشد.

از دیگر امکانات این هتل می ‌توان به باشگاه بدنسازی، خوششویی، رستوران فضای باز، گاوصندوق در هر اتاق، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، سالن بازی برای کودکان، ورزش‌های آبی و اینترنت رایگان در اتاق‌ها و محوطه و بسیاری از خدمات دیگر نیز اشاره کرد.

هتل مارین دبی

هتل مارین یکی دیگر از هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی است. هتل مارین یکی از بهترین هتل ‌های دبی است که موقعیت مکانی فوق العاده‌ای دارد. این هتل مجهز به ساحل خصوصی و رستوران ‌های بین المللی فوق العاده با غذاهای اسپانیایی ، ایتالیایی و لبنانی بی ‌نظیر می‌ باشد این هتل با اتاق ‌ها و سوئیت ‌های مدرن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

همانطور که گفتیم موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی می ‌باشد شما تنها ۱۰ دقیقه پیاده ‌روی می‌ توانید به پارک آبی Laguna برسید ، همچنین ۱۰ دقیقه تا برج خلیفه و ۲۵ دقیقه تا مرکز خرید و فقط ۱۲ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارید. برخی از خدمات این هتل شامل استخر آب گرم ، خدمات ماساژ ، اتاق بازی برای کودکان ، برخی از اتاق‌ های این هتل مجهز به جکوزی نیز می ‌باشد، اینترنت رایگان در محوطه و اتاق‌ ها نیز می باشد.

هتل های نزدیک سفارت کانادا در دبی - Address Dubai Marina

یکی از کافه ‌های معروف این هتل کافه Al Khayma است که بسیار جذاب و در فضای باز این هتل قرار دارد. ساعت کاری این هتل از ۵ بعد از ظهر تا ۳ بامداد می ‌باشد شما علاوه بر غذای متنوع به سبک عربی و فست فود می‌ توانید در کنار آن قلیان نیز سفارش دهید منظره این هتل به سمت دریا می ‌باشد. این هتل از نظر هزینه‌ ای نیز نسبت به باقی هتل ‌ها قیمت مناسب ‌تری دارد. امنیت اطلاعات شما بالاست و می‌توانید به صورت آنلاین نیز اتاق رزرو کنید .

مدارک لازم برای رزرو وقت سفارت کانادا در دبی

• مدارک شناسایی ( شناسنامه و کارت ملی )
• گذرنامه ایرانی ( حداقل اعتبار گذرنامه باید یک سال باشد )
• کپی گذرنامه های قدیمی ( در صورت وجود )
• دو قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید
• سند مالکیت خانه، زمین و… ( اسناد مالکی که نشان دهد شما وابستگی مالی به کشور محل اقامتتان دارید )
• لیست گردش حساب در چند ماه اخیر
• معرفی نامه شغلی از قبیل حکم کارگزینی کارمندان دولت ، فیش حقوقی کارمندان بخش های خصوصی ، کارت بین المللی دانشجویی دانشجویان و…
• دعوتنامه به همراه مشخصات کامل و آدرس محل اقامت دعوت کننده و کارت اقامت وی (در صورت وجود)
• رسید رزرو بلیط هواپیما و هتل ( در صورت وجود )

نتیجه گیری:
اگر شما برای نوبت سفارت کانادا خود به دبی سفر کرده اید، می توانید علاوه بر انجام کارهای خود، از این شهر زیبا نیز دیدن کرده و از سفر خود لذت ببرد. چنانچه قصد سفر به دبی و تهیه تور دبی را دارید و همچنین جهت اطلاع از آخرین تورهای آسیا و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان راگناتریپ در تماس باشید.

زنبیل خرید