تمکن مالی ویزای شینگن ۲۰۲۴

به هنگام درخواست ویزای شینگن یکی از مدارک مهمی که از طرف کنسولگری یا سفارتخانه درخواست می شود به اثبات رساندن تمکن مالی کافی برای سفر به کشور مدنظر است . یعنی باید ثابت کنید شما به عنوان یک متقاضی ویزای شنگن ، تمکن مالی کافی برای سفر و اقامت در کشور مورد نظر را دارا هستید

تمکن مالی ویزای شینگن 2023

روش های اثبات تمکن مالی 

تمکن مالی ویزای شینگن ۲۰۲۴- برای اثبات توانایی مالی لازم برای سفر و اقامت در کشور مقصد راه های گوناگونی وجود دارد که شما باید ابتدا مدارکی را تحت عنوان نامه تمکن مالی به سفارت مقصد باید ارائه دهید . که این نامه نشان می دهد میزان درآمد شما چقدر است و همین طور منابع درآمدتان از چه راهی است و سفارت بررسی می کند که شما موجودی کافی برای هزینه های سفر را دارید یا خیر ؟

به طور کلی مدارکی که به اثبات تمکن مالی شینگن کمک می کنند عبارت اند از :
کارت اعتباری – پول نقد – چک مسافرتی – فیش حقوقی – صورت حساب بانکی و تراکنش های بانکی در ۶ ماه گذشته – بلیط سفر رفت و برگشت ( در بعضی مواقع تاثیر دارد ) – ارائه سند که نشان می دهد حقوق بگیر هستید -ارائه مدرک مبنی بر حمایت یک شخص یا شرکت معتبر – گواهی نامه اظهار نامه مالیاتی برای در آمد در سال گذشته – داشتن اسپانسر معتبر – ارائه فیش پرداختی از شرکتی که داخل آن کار می کنید .

ویزای تمکن مالی شینگن 2024

مبلغ تمکن مالی ویزای شنگن 

پارلمان اروپا برای هماهنگی بین کشور های عضو شینگن درباره ی میزان تمکن مالی ، ویزا کد را ایجاد کرده است و هر کشوری می تواند خود به صورت مستقل میزان تمکن مالی خود را اعلام کند .

کشور ارائه دهنده ویزای شنگن


مبلغ تمکن مالی مورد نیاز

ویزا اتریش

مقامات این کشور بر اساس شرایط هر فرد، درباره میزان تمکن مالی لازم، تصمیم‌گیری می‌کنند.

ویزا بلژیک

در صورت اقامت در هتل: ۹۵ یورو برای هر روز
در صورت اسکان در اقامتگاه‌های ارزان‌تر: ۴۵ یورو برای هر روز

ویزا جمهوری چک

برای اقامت کمتر از ۳۰ روز: ۴۲.۵ یورو به ازای هر روز
برای اقامت بیش از ۳۰ روز: حداقل ۱,۲۷۴ یورو به همراه ۱۷۰ یورو به ازای هر ماه
برای افراد زیر ۱۸ سال، گواهی نصف مبالغ ذکر شده، کافی است.

ویزا دانمارک

در صورت اقامت در هتل: ۶۷.۲۴ یورو به ازای هر روز
در صورت اقامت در هاستل یا اقامتگا‌های ارزان‌تر: ۴۷.۰۷ یورو به ازای هر روز

ویزا استونی

۱۰۰ یورو به ازای هر روز

ویزا فنلاند

۳۰ یورو به ازای هر روز

ویزا فرانسه

در صورت اقامت در هتلی که فرد از قبل هزینه آن را پرداخت کرده است: ۶۵ یورو به ازای هر روز
در صورت اقامت در مهمانسرا یا دیگر گزینه‌های ارزان‌تر که فرد هزینه آن‌ را پیش‌پرداخت کرده است: ۳۲.۲۵ یورو به ازای هر روز
در صورت نداشتن مدرک پیش‌پرداخت هتل یا اقامتگا‌ه‌های دیگر: ۱۲۰ یورو به ازای هر روز

ویزا آلمان

۴۵ یورو به ازای هر روز

ویزا یونان

 50 یورو به ازای هر روز
در صورت اقامت حداکثر تا ۵ روز: حداقل ۳۰۰ یورو
برای افراد زیر ۱۸ سال، گواهی نصف مبالغ ذکر شده، کافی است

ویزا ایسلند

۲۸.۸۳ یورو به ازای هر روز و ۱۴۴.۱۳ یورو برای هر بار ورود به خاک ایسلند

ویزا لتونی

۱۴ یورو به ازای هر روز

ویزا لیتوانی

۴۰ یورو به ازای هر روز

ویزا لوکزامبورگ

مقدار تمکن مالی لازم از سوی دولت این کشور تعیین نشده است و بنابر شرایط هر فرد تصمیم گرفته می‌شود.

ویزا مالت

۴۸ یورو به ازای هر روز

تمکن مالی برای ویزای توریستی 

تمکن مالی ویزای شینگن ۲۰۲۴- گواهی تمکن مالی برای ویزای توریستی شینگن از این جهت برای سفارت ها مورد درخواست قرار می گیرد که سفارت میزان دارایی شما را نسبت به سفر مورد نظرتان می سنجد که اولا این دارایی مالی شما باید با شغل شما هماهنگی داشته باشد و در پرونده شما مغایرت اطلاعات وجود نداشته باشد و اینکه آیا شما ذخیره مالی کافی برای سفر دارید یا خیر .

تمکن مالی ویزای کاری شینگن 

در درخواست ویزای کاری شینگن باید یا به سفارت نشان دهید که هزینه ی کافی برای حداقل های زندگی در کشور مقصد را دارید و یا اینکه کارفرما و یا اعضای خانواده این هزینه را برای شما فراهم می کنند . اگر خود شخص شما این مبلغ را هزینه می کنید باید در قالب گواهی تمکن مالی برای ویزای کاری به سفارت ارائه دهید و اگر این هزینه را اعضای خانواده تامین می کنند باید در قالب گواهی تمکن مالی این اشخاص ارائه شود و اگر کار فرمای شما این مبلغ را تامین می کند باید در دعوت نامه ی کاری که برای شما ارسال می کند درج شود که این هزینه ها را تقبل کرده .

تمکن مالی برای ویزای تحصیلی شنگن 

تمکن مالی ویزای شینگن ۲۰۲۴- در این ویزا شما باید ثابت کنید که مبلغ کافی برای هزینه ی تحصیل و زندگی در کشور مدنظر را دارید پس باید حتما بررسی کنید که میانگین هزینه های کشور مورد نظر به همراه هزینه های تحصیل چه مبلغی می شود و بر این اساس گواهی تمکن مالی برای ویزای تحصیلی به سفارت ارائه دهید .

ویزای تمکن مالی شینگن 2024

نحوه محاسبه تمکن مالی برای ویزای شینگن 

برای محاسبه تمکن مالی مورد نیاز برای ویزای اروپا یک فرمول کلی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید که این فرمول محاسبه پول مورد نیاز به ازای طول سفر را به شما می دهد این فرمول به صورت زیر است :
هزینه روزانه ( هزینه این که توسط کشور مقصد عضو شنگن تعیین می شود ) * طول سفر ( تعداد روز های اقامت ) = هزینه مورد نیاز برای سفر
اثبات محل اقامت در کشور مقصد ( در برخی موارد موثر است )

جمع بندی

برای سفر به کشور های اروپایی عضو شنگن باید ویزا اروپا دریافت کرد که از اصلی ترین شرایط آن برای دریافت ویزا ارائه مدرکی جهت تمکن مالی برای ویزای شینگن است.و اگر توسط سفارت کشور مقصد تایید نشود با ویزای شما موافقت نخواهد شد .

در این مقاله از راگنا تریپ سعی شد شما را با تمکن مالی ویزای شینگن ۲۰۲۴ اشنا کنیم. چنانچه قصد دریافت ویزای شینگن و یا رزرو‌ تور اروپا را دارید با کارشناسان راگناتریپ تماس حاصل فرمایید.

 
زنبیل خرید