نمایشگاه ساختمان دبی

نمایشگاه ساختمان دبی که با نام نمایشگاه big5 نیز شناخته می شود در تاریخ ۴ الی ۷ دسامبر ۲۰۲۳ مصادف با  ۱۳ الی ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در منطقه نمایشگاههای بین المللی دبی برگزار می شود که از جمله بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در خاورمیانه می باشد و تنها جاییست که می توان هزاران تامین کننده مرتبط با محصولات ساختمانی را ملاقات کرد.

نمایشگاه ساختمان دبی

نمایشگاه ساختمان دبی  – نمایشگاه صنعت ساختمان دبی که یک نمایشگاه بین المللی بسیار آموزنده و سطح بالاست که شرکت در آن می تواند زندگی حرفه ای شما را متحول کند . در واقع هر کسی که کارش در حوزه ساختمان است و می خواهد که چشم انداز خوبی از آینده این رشته داشته باشد و هدفش این است که در مارکت و بازار خاورمیانه جایگاه خوبی پیدا کند،

باید حتما در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی شرکت کند. اگر درباره این نمایشگاه اطلاعات کافی ندارید ، با ما در این مقاله همراه باشید تا هر آنچه باید قبل از شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی بدانید را به شما بگوییم.

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی چطور نمایشگاهی است ؟

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی یک نمایشگاه معتبر است که از سال ۱۹۸۰ تا به حال برگزار می شود و هر سال در آن به موضوعات مهمی اشاره می شود که همگی از نظر تکنولوژی یک قدم جلوتر از زمانه هستند . جالب است بدانید که این نمایشگاه به قدری در این سال ها موفق بوده است که حالا شعبی از آن با همین نام در نقاط مختلف دنیا از عربستان سعودی گرفته تا شرق آفریقا، مراکش، مصر و نیجریه برگزار می شود. در این نمایشگاه به موضوعات بسیار گسترده ای در حوزه صنعت ساختمان پرداخته می شود.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

ماشین آلات و تجهیزات ساخت و ساز

ماشین آلات سنگین

ماشین آلات انتقال خاک

تجهیزات سنگ فرش

لوازم ماشین آلات سنگین

انتقال هوایی

ماشین آلات و تجهیزات تخریب

ابزار و ماشین آلات عمومی

قطعات و لوازم سازه و ساختمان

سازه های پیش ساخته

تجهیزات ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری و پشتیبانی

تجهیزات لوله کشی

درب و پنجره و شیشه

مواد تشکیل دهنده داخلی مصالح

پوشش خارجی مصالح

عایق

انواع محصولات ساختمانی

جاده ها

بتن و سیمان و گچ

مواد ساختاری و اشکال اساسی

اجزای قابل حمل ساختمان

سازه های قابل حمل

سازه های دائمی

لامپ روشنایی و لوازم جانبی

لامپ و لامپ های حبابی و وسایل

انواع پنجره

پوشش های کف

دیوار داخلی

مبلمان و اثاث

خدمات تعمیر و نگهداری ساختمان

شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی چه مزایایی دارد ؟

نمایشگاه ساختمان دبی  – که عنوان بزرگترین رویداد صنعت ساختمان خاورمیانه را به آن داده اند ، هر ساله در طول ۴ روز برگزار می شود. این نمایشگاه در این ۴ روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ بعد از ظهر به روی عموم باز است و شما می توانید در طول این ۴ روز اولا با جدیدترین تکنولوژی های دنیا که قبلا در موردشان صحبتی نشده، آشنا شوید و دوما روابط کاری سازنده ای برای خودتان بسازید .

نکته اینجاست که در این رویداد بیش از ۳۰۰۰ غرفه دار حضور پیدا می کنند و شما در این نمایشگاه این فرصت را پیدا می کنید که حدود ۸۰ هزار بازدید کننده که همگی در حوزه صنعت ساختمان در کشورهای مختلف دنیا فعالیت دارند و خیلی هایشان نقش مهمی در این صنعت در گوشه کنار دنیا ایفا می کنند را از نزدیک ببینید .

مسلم است که آشنایی با چند نفر از این ۸۰ هزار نفر می تواند درهای موفقیت زیادی را برای شما باز کند و به شما کمک کند که ره چند ساله برای آشنایی با بزرگان حوزه صنعت دنیا را با حضور ۴ روزه در این نمایشگاه طی کنید .

نمایشگاه ساختمان دبی

کشور، شهر و محل برگزاری 

آسیا، خاورمیانه، امارات متحده عربی، دبی، نمایشگاه بین المللی دبی

Asia, Middle East, United Arab Emirates, Dubai

سایت نمایشگاه : www.thebig5.ae

تور نمایشگاه دبی

نمایشگاه ساختمان دبی  – اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به شرکت و بازدید از نمایشگاه های دبی می باشید، یکی از ساده ترین راه های رفتن به دبی و بازدید از نمایشگاه ها، شرکت در تورهای نمایشگاه دبی می باشد. با شرکت در تور دبی می توانید به راحتی برای بازدید از نمایشگاه های مورد علاقه خود به شهر دبی سفر کنید و به صورت گروهی در نمایشگاه ها حضور پیدا کنید.

زنبیل خرید