نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی ، نمایشگاه بیوتی دبی ۲۰۲۳

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی ، نمایشگاه بیوتی دبی - نمایشگاه Beautyworld دبی، جایگاه خود را به عنوان بزرگترین نمایشگاه زیبایی در خاورمیانه باز کرده است. این نمایشگاه، بازار اصلی و محل ملاقات متخصصان در عطر، محصولات آرایشی و مو است. این نمایشگاه در سال ۱۹۹۶ آغاز به فعالیت کرده و به صنعت زیبایی در منطقه کمک کرده است.

در مقیاس جهانی تعداد کمی رویداد تجاری را می‌توان یافت که از نظر اعتبار و تاثیرگذاری با نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی در صنعت زیبایی قابل مقایسه باشد این نمایشگاه هزاران بازدیدکننده تجاری آینده نگر دارد که برای یافتن محصولات و خدماتی که شرکت کنندگان جهانی به آنها عرضه می کنند، در آن شرکت می کنند. نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی، رویدادی بین المللی است که برای بازدیدکنندگان تجاری تسهیلاتی را برای ملاقات با بیش از ۱۳۰۰ شرکت به صورت رو در رو در طی سه روز فراهم می‌کند.

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی - نمایشگاه بیوتی دبی 2023

مزایای شرکت در نمایشگاه beautyworld دبی

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی مزایای بسیاری دارد. می توانید با تور دبی به این شهر از کشور امارات متحده عربی بروید و شاهد بزرگترین نمایشگاه تجاری برای محصولات زیبایی، انواع عطر، محصولات مو و سلامتی در خاورمیانه باشید.

هزاران بازدید کننده و فعالان تجاری با حضور در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی، قادر به معرفی محصولات خود در سطح بین المللی هستند که در طی سه روز شرکت کنندگان به تبادل دانش، بازاریابی، برندسازی و عرضه محصولات و خدمات خود در بهترین شرایط ممکن می پردازند.

اگر شما نیز از طرفداران این حوزه می‌باشید و قصد حضور در نمایشگاه بیوتی دبی را دارید می‌توانید جهت رزرو تور دبی به آژانس راگناتریپ مراجعه کنید. آژانس راگناتریپ خدماتی نظیر اخذ ویزای دبی، اقامت، رزرو هتل و… را دارد. پس هرچه سریعتر جهت تهیه تور دبی با ما در ارتباط باشید.

در ادامه به مزایای شرکت در این نمایشگاه می‌پردازیم و می‌گوییم با حضور در این رویداد چه چیزهایی را به دست می‌آورید:

1- ترندها را ببینید

با شرکت در نمایشگاه بیوتی دبی می‌توانید جدیدترین ترندهای روز دنیا را ببینید و جسورانه‌تر در این صنعت فعالیت کنید. کارشناسان برندهای مورد علاقه شما، جدیدترین نوآوری‌های خود را در زمینه مراقبت از پوست، دستگاه‌های زیبایی، ناخن، آرایش و موارد دیگر به نمایش می‌گذارند.

2- مهارت جدید یاد بگیرید

فرقی نمی‌کند که به دنبال راه‌هایی برای بهبود نتیجه کارتان باشید یا بخواهید یاد بگیرید چگونه به صورت آنلاین بازاریابی کنید یا فقط دلتان بخواهد مهارت‌های آرایش خود را بهبود ببخشید، به هر حال برای همه گروه‌ها مهارت‌هایی برای یادگیری وجود دارد. در این نمایشگاه سالن و مستر کلاس‌هایینیز اختصاص داده می‌شوند و شما می‌توانید مهارت‌های بی‌نظیری یاد بگیرید.

3- با فعالان صنعت آرایشی و مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید

با شرکت در نمایشگاه بیوتی دبی نه تنها می‌توانید با مخاطبان قبلی خود ارتباط برقرار کنید، بلکه این مکان وجود دارد که مشتریان جدید هم به شما جذب شوند.

اگر به دنبال بحث در مورد چالش‌ها، ایده‌ها و راه حل‌هایی هستید که کسب و کارتان با آنها مواجه است، این نمایشگاه فرصتی محسوب می‌شود که از نظر متخصصان دیگر بهره ببرید. شما می‌توانید با همکاران خود ارتباط برقرار کنید، با تامین کنندگان صحبت کنید و همچنین ببینید که چگونه خرده فروشی‌ها محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

4- با برندها و محصولات آشنا شوید

با اخذ ویزای دبی و سفر به دبی و شرکت در این رویداد می‌توانید با برندها آشنا شوید و محصولات تازه و هیجان انگیز آنها را ببینید و در موردشان اطلاعات کسب کنید.

5- در مسابقات شرکت کنید

مسابقات متنوعی در نمایشگاه بیوتی دبی برگزار می‌شوند. این مسابقات، حرفه‌ای‌های صنعت آرایش را به چالش می‌کشند و در نهایت برندگانی هم دارد که از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی

تعداد غرفه‌های نمایشگاه

باید بدانید که سهم هر کشور در بخش آرایشی، بهداشتی و زیبایی در سال ۲۰۲۲ به ۲۵ غرفه افزایش یافته بود که این عدد نسبت به ۱۷ سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است لذا انتظار می‌رود در این دوره یعنی سال ۲۰۲۳ بیش از ۶۰ کشور از جمله ایران، سنگاپور، چین، هنگ کنگ، تایوان، مراکش، تونس و ….در نمایشگاه حضور به عمل آورند.

هدف از شرکت در نمایشگاه بیوتی ورد دبی

شاید با این پرسش مواجه شوید که هدف اصلی شرکت در این نمایشگاه چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هدف شرکت کنندگان در نمایشگاه بیوتی دبی، بازدید و آشنایی با محصولات جدید، کسب یک فرصت عالی برای تجارت، برندسازی، رونق کسب و کار و عرضه محصولات در کنار برندهای معروف می‌باشد.

تنوع محصولات نمایشگاه بیوتی

گروه‌بندی محصولات آرایشی، بهداشتی و زیبایی در نمایشگاه بیوتی شامل طیف وسیعی از محصولات می‌باشد که در ادامه به برخی از این دسته‌ها اشاره می‌کنیم:

  •  لوازم آرایشی و زیبایی
  •  لوازم بهداشتی و سلامت
  •  محصولات مراقبت مو
  •  محصولات مراقبت پوست
  •  عطر و ادکلن و اسانس
  •  مکمل‌های غذایی و ورزشی

مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی

برای شرکت در نمایشگاه بیوتی دبی

  •  اسکن رنگی پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار
  •  بیمه نامه مسافرتی
  •  تصویر کارت ملی یا شناسنامه
  •  عکس

 نمایشگاه بیوتی دبی 2023

محل اقامت در نمایشگاه بیوتی ورد دبی

نمایشگاه بیوتی دبی همیشه هتل‌های دبی را پر می‌کند، این یک دلیل مهم برای رزرو هتل خود با قیمت‌های رقابتی در کمترین زمان ممکن است که پیشنهاد می‌کنیم همیشه اتاق‌هایی را نزدیک به نمایشگاه پیدا کنید تا بتوانید راحت‌تر به آنجا رفت و آمد کنید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه بیوتی دبی

زمان برگزاری نمایشگاه بیوتی دبی: آخرین رویداد worldbeauty خاورمیانه از ۳۰ اکتبر- ۱ نوامبر ۲۰۲۳ در دبی برگزار می‌گردد.

نکات مهم جهت حضور در نمایشگاه

پیش از سفر به شهر دبی و حضور در نمایشگاه بیوتی دبی، بهتر است نکاتی را شرح دهیم تا در هنگام بازدید از نمایشگاه با مشکل مواجه نشوید.

• اولین نکته جهت بازدید از نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی، تهیه بلیط پیش از حضور در نمایشگاه می باشد. تهیه این بلیط هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد. در صورتی که قصد تهیه بلیط دیجیتال را دارید، باید از ۱ ماه قبل بلیط را از سایت های معتبر خریداری نمایید، اما جهت انجام این کار ابتدا نیاز به ثبت نام اینترنتی برای بازدید از نمایشگاه می باشد.

• پیش از تهیه بلیط باید به سایت مربوطه رفته و ثبت نام خود را نهایی کنید. شایان به ذکر است که در پروسه ثبت نام، گزینه های متعددی قرار داده شده است که هدف آن جمع آوری آمار شرکت کنندگان و بازدید کنندگان در جهت پیشبرد کیفی نمایشگاه می باشد.

• با طی کردن پروسه ثبت نام و تهیه بلیط، یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می گیرد که در آن بلیط دیجیتالی برای شما صادر گردیده است تا حین ورود به نمایشگاه توسط دستگاه های بارکد خوان دیجیتالی، صحت ثبت نام شما تایید گردد.

• در صورت تمایل می توانید بلیط فیزیکی را نیز جهت حضور در نمایشگاه تهیه نمایید. اما تهیه بلیط به صورت حضوری باید حداقل ۱ ساعت پیش از رفتن به نمایشگاه انجام شود. البته فراموش نکنید که حتی در صورت تهیه بلیط به صورت حضوری، نیاز به ثبت نام در سایت نمایشگاه می باشد. ضرورت این امر به جهت دریافت QRco

زنبیل خرید