بهترین پارک های آبی دبی ۲۰۲۳

بهترین پارک های آبی دبی - دبی یکی از زیبا ترین و پرطرفدار ترین مقصد گردشگران دنیا است. هتل های لوکس، معماری های بسیار زیبا، جاذبه های فوق العاده، کویر های طلایی رنگ، ساحل های بی نظیر و البته پارک های آبی متعدد باعث شده گردشگران سفر متفاوت تری داشته باشند.
دبی آب و هوای بسیار گرم که دارد و همین موضوع باعث شده بیشتر گردشگران علاوه بر دیدن جاذبه های این شهر، مرکز خرید ها، بیشتر وقت خود را در کنار ساحل ها ،آفتاب گرفتن بگذرانند.

چنانچه قصد دریافت ویزای دبی و یا رزرو‌ تور دبی را دارید با کارشناسان راگناتریپ تماس حاصل فرمایید.

بهترین پارک های آبی دبی

بهترین پارک های آبی دبی – بهترین انتخاب آن ها پارک های آبی سر پوشیده است. مخصوصاً اگر شما برای تعطیلات به صورت خانوادگی به دبی سفر می کنید باید رفتن به پارک های آبی را جزو برنامه سفر خود قرار دهید.

دبی پارک های آبی متعددی دارد که شامل سرسره های متعدد، انواع و اقسام سرسره ها، رودخانه تنبل، استخر مخصوص کودکان و … فقط بخشی از این سرگرمی های زیبا و هیجانی است.

یاس ابوظبی

این پارک یکی از بهترین پارک های آبی دبی است. این پارک آبی دومین و مجهزترین پارک آبی جهان است. وسعت این پارک ۱۵ هکتار است. ماجرای داستانی بودن این پارک باعث جذابیت بیشتر شدن آن شده است، باید در این داستان با توجه به سرنخ ها به دنبال مروارید گم شده بگردید.

یکی دیگر از افتخارات این پارک آبی بزرگترین سرسره آبی ۶ نفره دنیا و همچنین طولانی ترین ترن هوایی دنیا را در خود جای داده است. ساعت کاری این پارک از ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر می باشد. آدرس جزیره یاسیاس غرب، ابوظبی.

پارک آبی لاگونا

این پارک یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی به شمار می رود. این پارک آبی در منطقه لامر دبی قرار دارد و یکی از دلایلی که این پارک آبی نسبت به بقیه جلوتر می اندازد جایگاه موج سواری آن است که نسبت به بقیه متمایز کرده است.

بخش موج سواری این مجموعه نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای نوجوانان و کودکان نیز مناسب است. یکی دیگر از تفریح های هیجانی این پارک رودخانه آرام آن است. این پارک آبی با یک سانس مخصوص بانوان شرایط را برای بانوان اسلامی نیز مهیا کرده که لذت ببرند، پنجشنبه شب ها ساعت ۱۹ الی ۲ بامداد مخصوص بانوان است که بتوانند شبی خاطره انگیز برای خودشان ثبت کنند.

قیمت بلیط در این سانس حداقل ۱۲۵ درهم و بقیه سانس ها که از ساعت ۱۰ الی ۱۸ عصر می باشد حداقل ۱۴۹ درهم است. آدرس: دبی منطقه لامر خیابان جمیره ۱.

بهترین پارک های آبی دبی
پارک آبی آتلانتیس 

هتل آتلانتیس یکی از لوکس ترین هتل های دبی است که این پارک آبی مهیج را در خود قرار دارد. بسیاری از گردشگران به خاطر این پارک آبی به این هتل می روند. این پارک آبی هفت سرسره دارد که با سوار شدن هر کدام آدرنالین خون تان افزایش می یابد و همین تفاوت اصلی آتلانتیس با بقیه پارک های آبی است.

فقط باید برای سوار شدن این سرسره ها حتماً قدتان بیشتر از ۱۲۰ سانتی متر باشد. این پارک آبی علاوه بر سرسره های مهیج رقص دلفین ها، جت اسکی ، آکواریوم، شیر های دریایی و محوطه غواصی یکی دیگر جذابیت های این پارک است.

آکواریوم آتلانتیس از بزرگترین آکواریوم خاورمیانه و آفریقا می باشد با ۶۵۰۰۰ آبزی از کوسه تا مار ماهی شیر، اسب دریایی و غیره دارد. از دیگر امکانات این پارک رستوران، کمد نگهداری وسایل، غریق نژاد ،پرستار و کمک های اولیه، کلبه های کوچک برای استراحت و … اشاره کرد.

ساعت کاری این پارک ۱۰ صبح الی ۱۸:۳۰ می باشد و یک شنبه ها تعطیل است. آدرس دبی جزیره مصنوعی نخل جمیرا هتل آتلانتیس.

پارک آبی آیس لند

این پارک یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی است. این پارک آبی همانطور که از اسمش پیداست پارکی با دکور کوه های یخی است، ایده اصلی این پارک از اسکیموها گرفته شده است و همین طراحی خاص باعث خاص بودن آن شده است.

این پارک آبی و برخلاف اسمش استخرهای آب گرم درمانی زیادی دارد.

پارک آبی دریم لند

این پارک آبی با وسعت ۲۵۰ هزار متر مربع و ۲۵ نوع سرسره متفاوت دارد. این پارک آبی علاوه بر سرسره ها و بازی های مهیج مسیر اتومبیل رانی نیز دارد و این ویژگی جایگاه خوبی بین گردشگران دارد. ساعت کاری این پارک از شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر است و جمعه ها ۱۰ صبح الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر می باشد.

پارک آبی اسپلش ان پارتی و پارک آبی لگو لند

این دو آبی پارک آبی از هم مجزا هستند ولی من در کنار هم برای شما آورده ام چون این دو پارک آبی برای کودکان زیر ۱۲ سال است.

پارک آبی اسپلش ان پارتی امنیت بسیار بالایی دارد هزینه بلیط این پارک برای هر کودک ۱۰۰ درهم و برای هر فرد بزرگسال ۵۰ درهم می باشد، در مقابل با بقیه پارک ها آبی هزینه کمتری دارد.
پارک آبی لگولند یکی از جذابیت های فوق العاده این پارک بودن لگو ها در آب است.

بهترین پارک های آبی دبی
پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی جزء ۱۰ مجموعه برتر پارک آبی سرتاسر دنیا است. این پارک آبی سرپوشیده نیست و کاملا در فضای باز قرار دارد و با توجه به اینکه تجهیزات پیشرفته به کار رفته باعث شده دمای محیط در همه فصل ها معتدل می باشد .

این پارک آبی با توجه به اینکه در خیابان جمیرا قرار دارد و در محیط باز است باعث شده که شما چشم اندازی از ساحل جمیرا ، برج العرب و مناظر زیبای اطراف اون داشته باشید.

این پارک آبی از بزرگترین استخر های موج خاورمیانه را دارد و یکی دیگر از سرسره های هیجان انگیز پارک سقوط آزاد است که ۱۲۰ متر است که در طول مسیر سرعتتان به ۸۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

از امکانات این پارک می توان به رستوران ها و کافه ها، آلاچیق های لوکس، فروشگاه ها، سرویس بهداشتی و … اشاره کرد. هزینه بلیط این پارک آبی نسبت به قد محاسبه می شود و برای کودکان زیر دو سال هزینهای دریافت نمیکنند.

هتل هایی که پارک آبی دارند

دبی با توجه به گردشگران زیادی که دارد مملو از هتل های لوکس و جاذبه های دیدنی می باشد. بعضی از این هتل ها پارک های آبی را نیز در اختیار مهمان خود قرار داده اند که بهتر پذیرای مهمانان باشند. مانند:

  •  هتل ریو
  • هتل هبتور گرند ریزورت
  • هتل گرند حیات
  • هتل سوفیتل دبی پالم
  • هتل لوکس پالم

در این مقاله سعی کردیم بهترین پارک های آبی دبی را بررسی کنیم. تفریحات آبی می توانند بهترین تفریحات برای کسانی باشد که در فصل تابستان قصد سفر به این شهر را دارند.

برخی از پارک آبی های دبی، علاوه بر بخش های مهیج برای بزرگترها، بخش کودکان هم داشته و برخی دیگر از آن ها کاملا برای کودکان ساخته شده اند.

چنانچه قصد دریافت ویزای دبی و یا رزرو‌ تور دبی را دارید با کارشناسان راگناتریپ تماس حاصل فرمایید.

زنبیل خرید