بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار

قاره اروپا را می توان یکی از متنوع ترین قاره های کره زمین از لحاظ آب و هوایی، فرهنگ، زبان و کیفیت زندگی دانست. از این رو تعجبی ندارد که سالیانه افراد بسیار زیادی برای مهاجرت، شهرهایی که در این قاره وجود دارند را به عنوان مقصد مهاجرتی انتخاب می کنند. هر کدام از این شهرها می توانند فرصت های بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار دهند و شما باید بسته به شرایطتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار

اگر به دنبال فرصت های شغلی فراوان هستید، اگر می خواهید در یکی از صنعتی ترین و مدرن ترین کشورهای جهان زندگی کنید، به هیچ عنوان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 وین

کار در اتریش می تواند اولین دغدغه پس از اقدام برای مهاجرت به اتریش باشد. یکی از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار شهر اقتصادی وین می باشد. این شهر که پایتخت اتریش است فرصت های شغلی بسیار زیادی را در خود جای داده و با نرخ بیکاری حدود ۶.۲% یکی از بهترین مکان ها در اروپا برای کار به شمار می رود. از مهم ترین صنایع موجود در وین می توان به فرآوری نفت، سیمان ‌کاری و آجرسازی اشاره کرد.برای سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید.

 کپنهاگ

شهر کپنهاگ دارای مجموعه ای از جاذبه های فرهنگی است که می توانید از تاریخ باستانی وایکینگ ها تا مجموعه های هنری مدرن را کشف کنید. این شهر بسیار تمیز بوده و دارای فضاهای سبز فراوان، آبراه های بکر و مناطق مسکونی آرام است. کپنهاگ بسیار برای زندگی امن است و هوا در این قسمت از اروپا فوق العاده تمیز است. کپنهاگ مرکز اصلی اقتصادی و مالی دانمارک است و اقتصاد این شهر عمدتاً مبتنی بر خدمات و تجارت می باشد.

بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار

 زوریخ

زوریخ بزرگ‌ترین شهر سوئیس و مرکز استان کانتون است. این شهر به عنوان مرکز مالی، فرهنگی و صنعتی سوئیس شناخته می‌شود. شهر زوریخ سوئیس مقصدی مناسب برای مهاجران با امکانات بی‌نظیر و فرصت‌های شغلی فراوان است. عوامل مختلفی همچون رفاه مناسب، امنیت بالا، درآمد کافی و چند ملیتی بودن، باعث شده تا مهاجرت به سوئیس، مورد استقبال متقاضیان زندگی در خارج از کشور باشد. حقوق و دستمزد کارکنان بسیار بالا است و کارفرمایان به صورت کامل به حقوق و شرایط کاری کارکنان خود احترام می‌گذارند.شرایط دریافت ویزای سوئیس را می توانید در سایت راگناتریپ مشاهده کنید.

ژنو

ژنو در بخش فرانسوی زبان سوئیس واقع شده است. ژنو دومین شهر بزرگ سوئیس است.. طبق قوانین سوئیس، برای تمام مشاغل حتی برای کار پاره وقت نیز باید بین کارمند و کارفرما قرارداد امضا شود. کارمندان استخدام شده برای کار در سوئیس توسط شرکت ها و سازمان های خارجی (غیر سوئیسی) ممکن است شرایط بهتری (از جمله حقوق بالاتر) نسبت به کسانی که توسط کارفرمایان سوئیسی استخدام می شوند، ارائه شود.

آمستردام

شهر محبوب آمستردام پایتخت هلند نیز مملو از فرصت های شغلی است و به عنوان مکانی عالی برای زندگی و اشتغال در نظر گرفته می شود. این شهر زیبا دارای تعادلی عالی بین کار و زندگی است و متقاضیان با اشتغال در این شهر می توانند در کنار دریافت دستمزدهای بالا (۵۱۰۸۰/۲۰ یورو در ماه) و داشتن امنیت شغلی، از سطح رفاه و استانداردهای زندگی بسیار خوبی بهرمند شوند.
در این شهر بسیاری از کارفرمایان بیشتر بر کیفیت کار تمرکز داشته و ترجیح می دهد که کارگرانشان به جای میزان ساعات کاری، بر کارآمدی و کیفیت کار اهمیت دهند.

 هامبورگ

هامبورگ گزینه بعدی در لیست بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار و زندگی می باشد. این شهر که به عنوان دومین شهر بزرگ آلمان شناخته شده، نرخ بیکاری ۸/۱% داشته و فرصت های شغلی متنوعی را به ساکنین خود ارائه می دهد. میزان هزینه های زندگی در این مورد از بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار حدود ۳۳۳۰ یورو در ماه در نظر گرفته شده و میزان دستمزد نیز ۴۹۶۶ یورو در ماه می باشد. با این حال میزان دستمزد می تواند با توجه به زمینه شغلی، مهارت و میزان تحصیلات متفاوت باشد.برای دریافت ویزای اروپا با ما در ارتباط باشید.

بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار

 پاریس

یکی از شهرهای پردرآمد کشور فرانسه، شهر پاریس است. در این شهر، شرکت‌های بزرگ دولتی و غیردولتی زیادی فعالیت دارند. مردم که در پاریس کار و فعالیت می‌کنند، بیشتر از سایر شهرها درآمد دارند. با این حال، زندگی در پاریس گرانتر از سایر شهرها است و باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

برلین

برلین به عنوان یکی از صنعتی ترین و مدرن ترین شهرهای اروپایی شناخته شده و در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از جویندگان کار از سراسر جهان قرار گرفته است. فرهنگ کاری عالی و استانداردهای بالای زندگی باعث شده که این شهر در لیست بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار جایگاه اول را به دست آورد.

کلام آخر

شهرهای اروپایی به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد خود، گزینه های مطلوبی برای زندگی، کار و مهاجرت هستند. فاکتورهای مختلفی می تواند بر روی انتخاب بهترین شهرهای اروپا برای زندگی تاثیرگذار باشد که از مهمترین آن ها می توان به وجود موقعیت های شغلی مناسب، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، دسترسی به مراقبت های بهداشتی، محیط شهری زیبا، سیستم آموزشی حرفه ای، امینت شغلی و … اشاره کرد.

اگر شرایط رزومه شما مساعد است و توان کار حرفه ای در کشورهای اروپایی و شرکت های بیان شده را دارید پیشنهاد می کنم که فرصت را از دست نداده و باتکمیل اطلاعات خود، جهت اقامت در بهترین شهرهای اروپا برای پیدا کردن کار اقدام کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای شینگن با کارشناسان ما در راگناتریپ همراه باشید.

زنبیل خرید