۱۰ سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس

سوئیس کشوری فوق العاده جذاب و زیباست و طبیعت نفس گیر آن و جاذبه های گردشگری اش آن را به مقصدی محبوب تبدیل کرده است. سوئیس کشور ثروتمندی است و خرید سوغاتی در این کشور نسبتا گران است. به همین دلیل لازم است که با دقت سوغاتی انتخاب کنیم و بهترین سوغاتی های سوئیس را به عنوان سوغاتی خریداری کنیم.

10 سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس

۱۰ سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس – سوئیس کشوری فوق العاده جذاب و زیبا است و جاذبه‌های گردشگری اش آن را به مقصدی محبوب تبدیل کرده است،  سوئیس کشور ثروتمندی است و خرید سوغاتی در این کشور نسبتا گران است.برای سفر به کشور سوئیس شما نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید شما می توانید جهت دریافت ویزا با مشاوران ما در راگناتریپ همراه باشید.

در ادامه لیستی از بهترین و مشهورترین سوغاتی‌های سوئیس را به شما معرفی می‌کنیم.  برخی از این سوغاتی‌ها مانند ساعت سوئیسی بسیار گران قیمت است و برخی دیگر قیمت معقول‌تری دارد.

۱- ساعت

بهترین ساعت‌های مچی در کشور سوئیس و با برندهای مشهور به بازار ارائه می‌شود. برندهای ساعت مانند swatch, Rolex, Cartier, omega به  کشور سوئیس تعلق دارند.

ساعت سازان سوئیس سال‌هاست که در این زمینه فعال هستند و بسیاری از فرآیندهای ساخت ساعت را به صورت دستی انجام می‌دهند.  همین موضوع یکی از دلایل قیمت بالای ساعت‌های سوئیسی است البته اگر به فکر کیفیت و دوام و ماندگاری ساعت هستید و از پس هزینه‌اش هم برمی‌آیید در خرید این ساعت‌ها شک نکنید.

۲- شکلات سوئیسی

۱۰ سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس – خوشمزه‌ترین سوغات سوئیس، شکلات‌های آن است. بی دلیل نیست که مردم سوئیس رکورد جهانی بالاترین سرانه مصرف شکلات را در دنیا دارند. در سراسر جهان مردم در حال حاضر عاشق شکلات‌های ساخت سوئیس هستند و می‌دانند که شکلات‌های ساخت سوئیس چقدر خاص است.  سوئیس مرکز بسیاری از شکلات‌های مختلف است که خوراکی‌های فوق العاده تازه را به صورت هفتگی تولید می‌کنند. این سوغاتی در سوئیس به دلیل مرغوب بودنش معروف است. این شکلات‌های خوشمزه را در هر سوپرمارکتی می‌توان خرید.

۳- پنیر سوئیسی

سوئیس دومین کشوری است که بهترین پنیرها را در دنیا تولید می‌کند.  انواع پنیر در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف در این کشور به فروش می‌رسند.  این پنیرهای لذیذ در انواع ساندویچ‌ها،  غذاها،  سالادها و حتی به تنهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما از دوستداران پنیر هستید مطمئناً با دستانی پر از فروشگاه‌های پنیر سوئیس بیرون خواهید آمد.

۴- چاقوی سوئیسی

یکی دیگه از سوغاتی‌های سوئیس را می‌توان چاقو دانست چرا که چاقو سوئیسی نیز از شهرت خاصی در میان سایر کشورها برخوردار می‌باشد. چاقوهایی که در سوئیس عرضه می‌شوند لوکس و مدرن بوده و در داخل آنها قیچی، انبردست  پیچ گوشتی و… می‌توانید مشاهده کنید. چاقوهای سوئیسی را می‌توان یک مجموعه لوازم و ابزار آلات دانست که در تمامی مواقع مورد نیاز شما خواهند بود. این چاقوها می‌توانند به عنوان بهترین سوغاتی برای افرادی باشد که بیشتر با صنایع سر و کار دارند.

10 سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس

۵- جعبه موسیقی

۱۰ سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس – موزیک باکس های چوبی زیبا با طرح های قدیمی، یکی از سوغاتی های جذابی است که در زوریخ در هر فردشگاهی می توانید به راحتی آن ها را پیدا کنید و معمولا مورد توجه همه قرار می‌گیرد. این جعبه های موسیقی با ملودی های جذابشان یکی از بهترین سوغاتی هایی هستند که می‌توانید در سفر به سوئیس و شهر زوریخ خریداری کنید و قیمت های معقول و مناسبی دارند.

۶- اسباب بازی سوئیسی

در سفر به سوئیس به ویژه در شهرهایی مثل زوریخ می‌توانید فروشگاه‌های اسباب بازی متعددی ببینید که که به فروش اسباب بازی‌های سنتی سوئیس مشغولند. این این اسباب بازی‌ها معمولاً چوبی هستند و به صورت دست ساز ساخته شده‌اند. اسباب بازی‌های سوئیسی در شکل‌های بسیار مختلف و متنوع از عروسک چوبی گرفته تا گاو چوبی و… ساخته می‌شوند و به نماد و سمبل سوئیس تبدیل شده‌اند. این اسباب بازی‌ها یکی از بهترین و به یاد ماندنی‌ترین سوغاتی‌های سوئیس هستند و می‌توانید برای کودکان و بزرگترها به یادگار بیاورید.

۷- جواهرات سوئیس

۱۰ سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس – جواهرات تولید شده توسط جواهرسازان معروف دنیا در سوئیس به فروش می‌رسند. جواهری را که از این کشور برای سوغاتی به کسی می‌دهید همیشه در بین سایر جواهراتش تک و بی‌مثال خواهد بود. جواهرات دست ساز سوئیس معمولاً پر از ریزه کاری و زیبایی خیره کننده است.

۸- زنگوله

یکی از جالب‌ترین سوغاتی‌های سوئیس زنگوله‌های کوچکی است که به صورت جاکلیدی و آویز فروخته می‌شود. این زنگوله‌ها در اصل زنگوله‌هایی هستند که به گردن گاوهای سوئیسی آویخته می‌شدند، اما امروزه به یکی از مشهورترین سوغاتی‌های سوئیس تبدیل شده‌اند. این زنگوله‌های بامزه و زیبا در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف هستند و در مقایسه با سوغاتی‌های دیگر قیمت بسیار ارزانتری دارند. بنابراین تا می‌توانید از همین زنگوله‌ها به عنوان سوغاتی خریداری کنید و با خود به خانه ببرید.

10 سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس

۹- لباس های سنتی دخترانه

اگر قصد خرید یک سوغاتی زیبا برای یک دختر بچه را دارید می‌توانید یک دست لباس دخترانه سنتی سوئیسی بخرید که شامل بلوز سفید آستین کوتاه، سارافون قرمز گلدوزی شده به همراه یک کیف قرمز و یک جفت کفش سنتی سوئیسی می‌شود. این کفش‌ها (تیگر فینکلی) نامیده می‌شوند. با طرح پلنگی و یک گلوله قرمز رویش اصلاً سنتی نیستند. تقریباً همه دختر بچه‌های سوئیسی از قدیم الایام تاکنون اولین قدم‌هایشان را با این کفش‌ها برداشته‌اند.

۱۰- لوازم التحریر

۱۰ سوغاتی جذاب در سفر به سوئیس –  ابزارهای نوشتاری به عنوان سوغاتی سوئیس برای کسانی که عاشق نوشتن هستند مناسب است. این لوازم التحریر ساخت سوئیس که در جعبه های زیبا بسته بندی شده اند،  ظرافت خاصی دارند و حتماً مورد پسند عزیزان شما قرار می‌گیرد. اگر کسی را دارید که عاشق نوشتن به روش قدیمی است ست لوازم تحریر caran D’ache ممکن است یکی از بهترین سوغات سوئیس برای آنها باشد.

سوغاتی های سوئیسی که در بالا نام بردیم تنها بخشی از چندین سوغاتی سوئیس بودند و می توانید مراکز فروش سوغاتی بسیاری را در هر یک از شهرهای سوئیس مشاهده نماییدو لذت خرید سوغاتی رو از دست ندهید.

جهت رزرو تورهای اروپا و خدمات ویزای شینگن با کارشناسان ما در راگتاتریپ همراه باشید.

زنبیل خرید