رفع ریجکتی ویزای فرانسه

متقاضیان دریافت ویزای شینگن در بسیاری از موارد با ریجکت شدن ویزا مواجه می‌شوند. ریجکت شدن از طرف یک  سفارت باعث می‌شود در مراجعه‌های بعدی به دیگر سفارت‌ها دچار مشکل شوید و دوباره ریجکت شوید. پس بهتر است با داشتن اطلاعات کافی و مدارک کامل اقدام به اخذ ویزا کنید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

رفع ریجکتی ویزای فرانسه

چگونه ویزا دریافت کنیم؟

رفع ریجکتی ویزای فرانسه – با توجه به سختگیری‌های کشورهای عضو شینگن برای ارائه ویزا، اغلب افراد ترجیح می‌دهند که از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام کنند. مرکز VFS Global، مکانی برای دریافت وقت سفارت، ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و خانوادگی است که آژانس‌ها نیز مدارک افراد را برای بررسی به آن ها ارائه می‌کنند.

دلیل ریجکت شدن ویزای فرانسه

فرانسه از جمله کشورهایی است که هر ساله افراد زیادی به منظور تفریح، کار، تحصیل و… برای دریافت ویزای آن اقدام می‌کنند ولی به بعضی از افراد ویزای آن تعلق نمی‌گیرد و با ریجکت ویزای فرانسه روبرو می‌شوند برای جلوگیری از ریجکت شدن بهتر است از وکیل مهاجرتی مشاوره بگیرید تا سنجیده و در راستای دریافت ویزا به شما کمک کند. دلایل ریجکت ویزای فرانسه متعدد است که متقاضی بعد از ریجکت شدن باید به دنبال رفع ریجکتی ویزای خود باشید.

رفع ریجکتی ویزای فرانسه

دلایل ریجکتی ویزای فرانسه عبارتند از

سوء پیشینه

رفع ریجکتی ویزای فرانسه – افرادی که دارای سوء پیشینه باشند کاملاً شانس خود را از دست داده و نمی‌توانند ویزای شینگن فرانسه را دریافت کنند. گواهی عدم سوء پیشینه باید نهایتا برای یک ماه گذشته باشد وگرنه این مدارک مورد تایید نبوده و متقاضی با رد شدن ویزای خود مواجه می‌شود.

بیمه مسافرتی نامعتبر

کسانی که قصد دارند ویزای توریستی شینگن و یا فرانسه اقدام کنند باید برای خود بیمه مسافرتی معتبر تهیه کنند و بدون بیمه مسافرتی و یا بیمه مسافرتی نامعتبر متقاضی شانسی برای دریافت ویزای توریستی شینگن نخواهد داشت. این موضوع یکی از بندهای ریجکتی ویزای فرانسه به شمار می‌آید.

مدارک هویتی جعلی

رفع ریجکتی ویزای فرانسه – افرادی که اقدام به دریافت ویزای شینگن فرانسه و یا هر ویزای دیگری می‌کنند باید مدارک شناسایی خود را به طور کامل و بدون هیچ جعلی در اختیار افسر پرونده قرار دهند در غیر این صورت با ارائه مدارک هویتی جعلی شانسی برای دریافت ویزای خود ندارند و افسر پرونده بلافاصله متقاضی را رد می‌کند و در صورت اطمینان از جعل مدارک توسط متقاضی احتمال رفع ریجکتی ویزای شینگن برای او وجود نخواهد داشت و حتی به عنوان مجرم شناخته شده و به نهاد‌های قانونی معرفی می‌شود.

پاسپورت آسیب دیده و یا اعتبار پاسپورت

اگر اعتبار پاسپورت شما کافی نباشد و یا پاسپورتتان آسیب دیده باشد شما ریجکت خواهید شد. البته این مورد بسیار به ندرت پیش می‌آید و عموماً افرادی که قصد اقدام برای دریافت ویزای فرانسه را دارند قبل از هرگونه اقدامی اعتبار پاسپورت خود را چک می‌کنند و در صورتی که اعتبار آن کم باشد برای تعویض آن اقدام نمایند. و افرادی که از پاسپورت خود مراقبت نکرده باشند و پاسپورت آن ها نیز آسیب دیده باشد احتمالاً با ریجکتی ویزا مواجه شده و باید برای رفع ریجکتی ویزای خود اقدام کنند پس بهتر است در نگهداری پاسپورت خود کوشا باشید.

عدم ارائه برنامه سفر

رفع ریجکتی ویزای فرانسه – اگر متقاضی ویزای فرانسه برنامه سفر خود را به درستی به افسر ویزا نشان ندهد احتمالاً درخواست ویزای متقاضی را رد می‌کند. متقاضی باید برای متقاعد کردن افسر ویزا رزرو بلیط رفت و برگشت خود، رزرو هتل و وضعیت اقامت فرانسه و… را به درستی ارائه دهد. در صورت ریجکت شدن ویزای فرانسه به دلیل عدم ارائه برنامه سفر، شما می‌توانید به آن اعتراض کنید و برای رفع ریجکتی اقدام کنید.

عدم تمکن مالی

یکی از مهم ‌ترین فاکتورها برای دریافت انواع ویزا اقامتی و ویزای توریستی فرانسه ارائه نامه تمکن مالی است و متقاضیان باید بسته به نوع ویزای درخواستی خود، یک نامه از حساب بانکی خود، ارائه دهند تا خیال سفارت از بابت توانایی مالی متقاضی راحت شود کم بودن تمکن مالی می‌تواند باعث ریجکتی ویزای فرانسه شود.

سابقه ریجکتی ویزای شینگن

اگر تا به حال از تور اروپا استفاده کرده باشید حتماً ویزای شینگن را دریافت کرده‌اید، در صورتی که از ویزای شینگن خود استفاده کرده باشید احتمال ریجکت شدن ویزای فرانسه به حداقل می‌رسد. اما اگر سابقه ریجکتی ویزای شینگن داشته باشید شانس شما برای دریافت ویزای فرانسه کاهش می‌یابد. موضوع ریجکتی ویزای شینگن برای دریافت همه انواع ویزای فرانسه از جمله توریستی نیز، می‌تواند تاثیر منفی بگذارد ولی در صورتی که امکان رفع ریجکتی ویزا را دارید باید سریعاً برای این موضوع اقدام کنید.

رفع ریجکتی ویزای فرانسه

اعتبار حامی

رفع ریجکتی ویزای فرانسه – اگر شخص دیگری حامی سفر شما به کشور خارجی باشد، سفارت اعتبار مالی او را بررسی می‌کند. مورد اعتبار مالی به شرح زیر است:
• وضعیت حقوقی
• درآمد
• تعهدات مالیاتی

اعتراض به ریجکتی ویزای فرانسه و درخواست رفع آن

برای رفع ریجکتی ویزای فرانسه خود شما دو راهکار پیش رو دارید. در اولین مرحله یک نامه اعتراض به ریجکتی ویزا و درخواست رسیدگی می نویسید و به آدرس سفارت فرانسه در تهران ارسال می‌کنید. به صورت حضوری هم می‌توانید نامه اعتراض به ریجکتی را تحویل سفارت دهید و منتظر بمانید تا پاسخ اعتراض شما داده شود که ممکن است دو الی سه ماه طول بکشد. در این مدت اگر درخواست اعتراض به ریجکتی ویزای فرانسه مورد قبول واقع شد،

ویزای شما صادر می‌شود و شما می‌توانید به کشور فرانسه سفر کنید. اگر مجدد شما با ریجکتی ویزا مواجه شدید از زمان ابلاغ نامه ریجکتی به مدت دو ماه زمان دارید از طریق مکاتبه با کمیسیون فرجام خواهی رد روادید فرانسه نسبت به اعتراض خود به ریجکتی مجدد ویزا اقدام کنید.

قابل توجه است مرجع رسیدگی به این اعتراض در کشور فرانسه است و زمان رسیدگی به آن طولانیست. البته شما می‌توانید پس از گذشت مدتی مجدداً نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید و اصلاً نیازی به اعتراض ندارید.

سخن آخر

بیشترین دلایلی که باعث ریجکت ویزای فرانسه می شود، قانع نشدن سفارت در خصوص محل اقامت، شرایط اقامت، هدف سفر و همچنین احتمال عدم بازگشت به ایران است. پروسه انجام رفع ریجکتی ویزای فرانسه در هر کدام از موارد متفاوت بوده برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با راهکارهای رفع ریجکتی ویزا شینگن کافی است با شماره تلفن های ……… تماس حاصل فرمایید تا بتوانید از راهنمایی های کارشناسان متخصص در این زمینه به نحو احسنت بهره مند شوید.

زنبیل خرید